Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ventelisten

Startet av Jorn01, tirsdag 06. april 2021, klokken 10:11

« forrige - neste »

Jorn01

På digital visning av Ioniq 5 den 17. mars ble det sagt at Hyundai tok sikte på å få underskrevet kontrakter/innbetalt depositum i perioden 6. april - senest 30. april. Deretter ville de starte med å tilby biler til de som står på venteliste. Ordinært salg skulle starte etter 30. april, med prioritet for dem som står på ventelisten.

Selv fikk jeg lagt inn "bestilling" anslagsvis 15minutter etter etter at det ble åpnet for bestilling, så jeg har fortsatt et visst håp om å få en av Project 45 bilene. I motsatt fall får jeg vurdere en ordinær bestilling.

Starter denne tråden med sikte på deling av informasjon om hva som rører seg rundt ventelisten.

bno

En grei tråd ja, jeg valgte vekk min P45 mulighet og satser på venteliste og mulighet til å selv-konfigurere.

E-Trond

Valgte å registrere meg når de åpnet for P45,men med formål om å stå på venteliste for en egenkonfigurert versjon.

Venter på pris og sammensetting av en versjon med 235 hk awd og rekkevidde på 36 mil wltp.
Dersom prisen blir lav nok så kan jeg leve med den rekkevidden.
Polestar 2  2022
Ioniq  2020

Jorn01

Jeg snakket med en forhandler i dag som sa at han kjente til at Hyundai Norge nå var i gang med sende ut tilbud om å overta ubenyttede kontrakter til de som står på ventelisten.

Ellers mente han at ordinært salg trolig ville starte etter 30. april - som var frist for å tegne seg for intromodellen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA