Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bra bilvask i Oslo /Bærum området til ok pris

Startet av Haalis80, mandag 05. april 2021, klokken 11:05

« forrige - neste »

Haalis80

Hei
Ønsket å høre om noen har tips til ett bra sted å få vasket bilen i Oslo /Bærum området, hvor de er flinke og det ikke er så dyrt? Har erfart at enkelte steder gjenbruker vann og kluter på flere biler, som gjør at man risikerer å ripe opp lakken. Håndvasker bilen i maskin til tider, men synes ikke resultatet alltid blir så bra. Takknemlig for alle tips 😊


Klykken

Håndvask i maskin? Hmmmm... En maskin håndvasker ikke.

Sjekk ut detailersclub.no og lag et innlegg under jobb ønskes utført. Der får du pleid bilen din av profesjonelle.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Haalis80

Hei
Dårlig formulert, jeg vasker bilen selv på bensinstasjon på automat. Er på jakt etter sted å få vasket bilen som er bra, og ikke steindyrt.


hemi


Sandvika

Sitat fra: hemi på tirsdag 06. april 2021, klokken 17:12
gjør det selv?

evnt er det fort en tusing minimum.
Her må jeg si meg enig. Ikke alle som kan vaske hjemme, men om noen tilbyr håndvask av bil til under 400-500kr så bør det ringe endel alarmklokker. Det finnes naturligvis unntak, men billigenden av denne bransjen er gjennomsyret av menneskehandel av en karakter som man ikke trodde var mulig i dette landet. Sjekk hva slags selskap du faktisk gir penger til (org nummer). Ofte er dette enkeltpersonforetak eller AS med avvikende bransjekode fra det de faktisk driver med. Er de som vasker der slitne, snakker svært lite eller ingen norsk så er det overveiende sannsynlig  at dette er ilegal virksomhet og baserer seg på bruk av personer på slavekontrakter. 

hemi

yes! +1

jeg vil ikke støtte menneskehandel og utnyttelse av mennesker.

bilvask for noen få hundre kroner går rett og slett ikke ann uten at noen utnyttes.

alda

Lysaker Autocare gjorde ett bra jobb på min bil, lagde inga vaskeriper i varje fall. Men har bara brukt de en gång, och det var för ett par år sen.

https://lysakerautocare.no/priser/
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Haalis80

Hei
Helt enig, er viktig at det stedet man vasker bilen er ordentlig og drives på en riktig måte.

Min erfaring har vært at det spriker veldig på pris for å få vasket bilen og polert den, og jeg var derfor på jakt etter steder dere har hatt god erfaring med, når man ikke har tid og mulighet til å vaske den hjemme og selv 😊

Klykken

Tenker du blir fornøyd med de du får kontakt med på DCN. :) Be om referanser hvis du blir i tvil. De fleste har et godt repertoar.

Vask inn- og utvendig + polering (og forsegling/voks) vil fort nærme seg 10 høvdinger eller mer, så vær forberedt. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA