Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har alle ID3 skiluker?

Startet av Bjoris, søndag 04. april 2021, klokken 10:59

« forrige - neste »

Bjoris

Vi får nå ID3 som lånebil siden det fortsatt er 5-6 uker til vi får vår ID4. Jeg har nå kjørt ID4 to ganger og ca 500 km så egentlig blir det litt gøy å kjøre noen uker med ID3 før vi får vår egen ID4. Jeg elsker biler så jo flere en får prøvd jo bedre. Vi skal nok noen turer på ski til før sesongen er over så jeg ble usikker på om alle har skiluke, siden eg ikke kan ha noe på taket.

Ellers er det veldig stille på dette forumet mtp så mye problem det har vært og så mange biler som er levert. Men det meste skjer nok på FB forumet tenker jeg...

Tin

1st har ikke. Må opp på + versjonen.

Bjoris

Heldigvis fikk vi en 1ST Plus, nå snør det som rakkeren på fjellet så blir nok noen turer til før sesongen er over.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA