Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Logge in på Youtube

Startet av Wabby, tirsdag 30. mars 2021, klokken 08:49

« forrige - neste »

Wabby

Hei,
prøver å få logget meg inn på youtube med min google-konto, men får bare feil om at nettleseren ikke er sikker.
Kjører med 2FA på kontoen min og prøvd å legge inn app-account for Tesla, men ikke sjans. Også prøve å logge inn via plex på nettleser, får samme feil.

Noen som har fått til dette med 2-faktor aktivert?

Syns for øvrig at internett hastigheten via Tesla sitt sim-kort er søppel, med hotspot går alt fortere.
TM3P 2021 - Oslo

tomsleik

Hei, gå til runescape.com, trykk på «visit full site». Sign in with google. Etter dette fungerte det for meg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

tomsleik


Wabby

Sitat fra: tomsleik på tirsdag 30. mars 2021, klokken 09:46
Hei, gå til runescape.com, trykk på «visit full site». Sign in with google. Etter dette fungerte det for meg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal prøve denne.
Så en annen video hvor noen henviste til Plex.tv, det fungerte ikke. Lest at fler har slitt med RuneScape også, men skal prøve.
TM3P 2021 - Oslo

harelabb

Sitat fra: Wabby på tirsdag 30. mars 2021, klokken 11:23
Sitat fra: tomsleik på tirsdag 30. mars 2021, klokken 09:46
Hei, gå til runescape.com, trykk på «visit full site». Sign in with google. Etter dette fungerte det for meg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal prøve denne.
Så en annen video hvor noen henviste til Plex.tv, det fungerte ikke. Lest at fler har slitt med RuneScape også, men skal prøve.

Nei plex fungerte ikke for meg heller, men runescape gjorde.
Det var akkurat tilsvarende tråd i SW & App:
https://elbilforum.no/index.php?topic=55200.0
Men liker ikke å bruke slike irrelevante, ukjente nettsider...

thopau

Haha, jeg tok opp dette på min tredje service avtale siden November 2020. Fyren jeg snakket med sa at Tesla og Google snakker sammen for å få fikset dette, men jeg tviler. Samme fyren sa at det var en tidligere oppdatering som gjorde at samtlige vinduer på bilen går noen milimeter ned etter jeg lukker døren slik at vann, luft og noe helvetes støy fra biler på motorveien kommer inn i bilen rett ved øret mitt  :) :+1:

Wabby

Da er det endelig i orden, runescape gjorde susen.

Men tesla kunne lagt inn en LIIIITEN delay på youtube om man setter bilen i drive og park igjen. Stod i vaskekø og rykket en plass frem, litt etter litt... Hver gang jeg satt den i drive for å kjøre 5 meter frem så lukket youtube seg, og ved å gå tilbake så kunne man ikke ta resume engang.
TM3P 2021 - Oslo

turfsurf

Sitat fra: Wabby på onsdag 31. mars 2021, klokken 08:53
Men tesla kunne lagt inn en LIIIITEN delay på youtube om man setter bilen i drive og park igjen. Stod i vaskekø og rykket en plass frem, litt etter litt... Hver gang jeg satt den i drive for å kjøre 5 meter frem så lukket youtube seg, og ved å gå tilbake så kunne man ikke ta resume engang.
Hvorfor ikke bare ha bilen i drive hele tiden? Den stopper jo uansett...
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Chris Neumann Ruud

#8
Da får du ihvertfall ikke brukt YouTube...
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

turfsurf

Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

TiLT

Strengt tatt kan du vel få bot i en sånn situasjon om YouTube står på på displayet ditt når du kjører et par meter fremover, skjønt det er neppe særlig sannsynlig.

Takk for tips i denne tråden om runescape-siden. Jeg hadde gitt opp innloggingen i Teslaen etter å ha mislyktes med Plex-løsningen, men jeg skal gi denne siden en test senere i dag. Greit å kunne fullt ut utnytte Youtube Premium når man først har det, liksom.

dejavu

Sitat fra: TiLT på tirsdag 06. april 2021, klokken 16:27
Strengt tatt kan du vel få bot i en sånn situasjon om YouTube står på på displayet ditt når du kjører et par meter fremover, skjønt det er neppe særlig sannsynlig.

Lurte litt på bøte-risiko i dag når jeg i snødrevet trykket inn høyre knapp på rattet,og sa  høyt ut i lufta "gå til yr.no". Da åpner nettleser seg på riktig side, og informerer om været. Men er det likestilt med å fikle med mobilen?
Mod.3,2021,AWD,HF

Wabby

Sitat fra: dejavu på tirsdag 06. april 2021, klokken 19:10
Sitat fra: TiLT på tirsdag 06. april 2021, klokken 16:27
Strengt tatt kan du vel få bot i en sånn situasjon om YouTube står på på displayet ditt når du kjører et par meter fremover, skjønt det er neppe særlig sannsynlig.

Lurte litt på bøte-risiko i dag når jeg i snødrevet trykket inn høyre knapp på rattet,og sa  høyt ut i lufta "gå til yr.no". Da åpner nettleser seg på riktig side, og informerer om været. Men er det likestilt med å fikle med mobilen?

Det er nok likestilt med å snakke med kjærringa. Null stress :)
TM3P 2021 - Oslo

dejavu


[/quote]

Det er nok likestilt med å snakke med kjærringa. Null stress :)
[/quote]
Det kan jo og bli dyrt. :) :) :) Men utover å snakke ut i lufta, så tenkte jeg mer på internettet som åpner seg på skjermen. Det er jo like forstyrrende som å kikke i mobilen.
Mod.3,2021,AWD,HF

turfsurf

Sitat fra: dejavu på onsdag 07. april 2021, klokken 12:26
Men utover å snakke ut i lufta, så tenkte jeg mer på internettet som åpner seg på skjermen. Det er jo like forstyrrende som å kikke i mobilen.
Tja, hvis man ikke får lov å se på infotainment skjermen i bilen så blir det vanskelig å overholde fartsgrensene med modell 3.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA