Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Parkeringsassistent mangler faktisk i ID4?

Startet av olav72, mandag 29. mars 2021, klokken 20:46

« forrige - neste »

olav72

Kan det stemme at ID4 Max 1st ikke har parkeringsassistent? Tenker spesielt på automatisk lukeparking. Har hatt dette på mine VW-biler siste 10 år. Men kan ikke finne denne funksjonen på ID4. Når jeg trykker på P-Mode-knappen i bilen, kommer kun ryggekameraene opp. Ingen assist-funksjoner.
Alt jeg finner om dokumentasjon er at bilen har parkeringssensorer foran og bak. Men ingenting om ParkAssist.
Noen som vet?


amrois

Desverre, automatisk lukeparkering er ikke på plass per nå. Jeg antar at dette er en SW-endring, så vi får leve i håpet om en oppdatering etter hvert.
ID4 Pro Perf Tech

igniztion

Regner med det er noe som kommer i en oppdatering, men jeg var også litt overrasket over at det mangler.

2021 VW ID.4 1st Max
2014 VW e-Up

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA