Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Noen flere som har bestilt Bmw X1 hybrid?  (Lest 930 ganger)

Vw e up

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Noen flere som har bestilt Bmw X1 hybrid?
« på: Tirsdag 28. April 2020, klokken 19:07 »
Hei.
Jeg har bestilt Bmw X1 hybrid, levering ca juli om det ikke blir lengere forsinkelser i produksjonen. 🚘👍

Ladetassen

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Noen flere som har bestilt Bmw X1 hybrid?
« Svar #1 på: Fredag 12. Februar 2021, klokken 18:19 »
Ikke store responsen på denne.. Er du fornøyd med bilen? Så på en i dag, fin bil som dekker mine behov til en fornuftig penge (om du ikke går bananas på utstyrslista).
Planen er/var å kjøpe el.bil i løpet av året, men etter diesel-havari ble behovet litt mere akutt. Venter stadig på det fornuftige alternativet med 4-hjulstrekk, takstativ, hengerfeste og stasjonsvogn/SUV (standard Norges-spec med andre ord).
Sliter egentlig med å komme utenom Tesla om man skal ha el, siden de fortsatt er i egen klasse med ladehastighet, forbruk og infrastruktur (helt utrolig, egentlig!) Model Y passer, men de må jo bygge fabrikken først!
Så kanskje kjøpe/lease X1 i 3 år, og heller kjøp el når det har kommet en bil jeg vil ha? Finnes X1 på lager. Er du fornøyd?

Løytnanten

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: Lørdag 13. Mars 2021, klokken 19:49 »
Føler på mye av det samme. Har lyst på modell Y, men den er noe for bred til at kona vil parkere den i garasjen. Ønsker meg egentlig en BMW X1 med 100 km el rekkevidde, men det drøyer nok litt.
VW ID.4 GTX bestilt 21.05.2021
Tesla Model 3, 2019 - lånebil inntil videre
BMW 2-serie hybrid (solgt 17.09.21)
Jaguar I-Pace solgt før levering
Blå TM3 levert 27.03.2019 - solgt 07.05.2019
Polestar 2 res. 13.10.19 avbestilt etter prøvesitting

RJK

• Gold Member
  • Hyundai Kona -19 Dark Knight, Soltak
    • Vis profil
« Svar #3 på: Lørdag 13. Mars 2021, klokken 22:10 »
Føler på mye av det samme. Har lyst på modell Y, men den er noe for bred til at kona vil parkere den i garasjen. Ønsker meg egentlig en BMW X1 med 100 km el rekkevidde, men det drøyer nok litt.

10 mil er vel ikke akkurat utfordrende...

;)

Skulle det kanskje vært en 0 til? Eller snakker du om en hybrid med 10 mil elektrisk rekkevidde?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo