Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Til dere som var blandt de 3000 som kom på lista, bestilte dere?

Startet av kodax, torsdag 25. mars 2021, klokken 19:03

« forrige - neste »

kodax

Denne avstemmingen er for de som var blandt de 3000 som kom på interesselisten til P45.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3


Aryd

IONIQ 5 Project 45. Reservert 25.02.21 levert 26/6-21
Kona 2019, Tangerine comet, skinn og soltak Solgt
Kia Soul EV 2018 Sort/Rød
Kia Soul EV 2016 Titanium Silver 2016 Solgt

Bor i Skedsmo

Olemann

Hva er forskjellen på denne undersøkelsen og den som har ligget lenge allerede?  "Kommer du til å benytte deg av din reservasjon av Project 45?"

Sitat fra: kodax på torsdag 25. mars 2021, klokken 19:03
Denne avstemmingen er for de som var blandt de 3000 som kom på interesselisten til P45.

kodax

Sitat fra: Olemann på torsdag 25. mars 2021, klokken 21:45
Hva er forskjellen på denne undersøkelsen og den som har ligget lenge allerede?  "Kommer du til å benytte deg av din reservasjon av Project 45?"

Sitat fra: kodax på torsdag 25. mars 2021, klokken 19:03
Denne avstemmingen er for de som var blandt de 3000 som kom på interesselisten til P45.
Den andre er et spørsmål om hva man tror man kommer til å velge å gjøre. Denne er et spørsmål om hva man faktisk har valgt å gjøre.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

TerjeFjern

Teller på knappene.

Bedre med en P45 i hånda enn en TMY, en iv80x og en ID4 AWD på taket?

mfd

Bestillte for 5 min siden  :+1:

Tok med:
Vinterdekk (235/55-R19 piggfritt - continental)
Matter
Takstativ

Dropper hengerfeste...Har veldig sjelden behov for det (1 gang på 10 år, sålangt).  Tenker vel også at det ville ha forsinket leveransen noe da dette skal ettermonteres i Norge.
IONIQ 5 - Project 45 - bestillt.

Ambient

Sitat fra: mfd på fredag 26. mars 2021, klokken 12:37
Bestillte for 5 min siden  :+1:

Tok med:
Vinterdekk (235/55-R19 piggfritt - continental)
Matter
Takstativ

Dropper hengerfeste...Har veldig sjelden behov for det (1 gang på 10 år, sålangt).  Tenker vel også at det ville ha forsinket leveransen noe da dette skal ettermonteres i Norge.

Hva betalte du for dekkene? ensfarget eller to farget?

mfd

IONIQ 5 - Project 45 - bestillt.

TerjeFjern

Selgeren la inn "Innlastningsbeskyttelse for støtfanger bak, børst", uten at han klarte å forklare meg hva det er. Noen som kan hjelpe meg?

ElAlf

Sitat fra: TerjeFjern på torsdag 08. april 2021, klokken 13:39
Selgeren la inn "Innlastningsbeskyttelse for støtfanger bak, børst", uten at han klarte å forklare meg hva det er. Noen som kan hjelpe meg?

Iflg min forhandler er det ikke kjent enda hvordan denne beskyttelsen vil se ut på Ioniq 5. Det er en aluminiumslist, eller kunststofflist, som klebes på for beskyttelse. Min forhandler mente at beskyttelsesfolie var å foretrekke. Jeg tar på min kontrakt ikke med slikt, på tidligere biler har jeg konkludert med at slik "beskyttelse" sjeldent er verdt pengene. De kan løsne, og det kan legge seg smuss/salt bak.
VW ID.4 GTX
Ioniq 5 Project 45
E-Golf

e-h

Er ikke hele lista allerede i sitt plast på denne bilen? Er jo ikke noe lakket sted i innlastingen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA