Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

IONIQ 5, priser

Startet av andy99, fredag 12. mars 2021, klokken 11:13

« forrige - neste »

telcontar

Sitat fra: Ambient på tirsdag 27. april 2021, klokken 08:22
Sitat fra: telcontar på tirsdag 27. april 2021, klokken 08:05
Sitat fra: Samco på mandag 26. april 2021, klokken 23:16
Synd man ikke kan legge til sol celle taket.... hmmm

Har lest at det var en gimmick forbeholdt P45. Var i en aller annen artikkel ifb med priser på ordinær versjon.

Du kan bestille solcelletak i Tyskland og Østerrike

Journalister kan ta feil ja, så ser ikke bort fra det.

andy99

Det ble vel sagt under de digitale visningene at solcelletaket var utsolgt for 2021 og at det ikke var mulig å bestille med det taket før seinere.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Limodriver

Sitat fra: carlings på tirsdag 27. april 2021, klokken 08:12
Ang regjeringsskifte og moms så er det vel kun overskytende av 600k som skattes, og ikke total kjøpspris? Ikke sikkert det da vil få så store konsekvenser for hvordan man prissetter seg.

Jeg vil tro at en vil få en psykologisk grense på 600, mulig vi ser eTron 50 med startpris på 499 igjen slik den var før NOK/EUR svekket seg i forbindelse med Covid-19 utbruddet. Nå er NOK/EUR på samme nivå som før utbruddet uten at jeg har notert at det er noen bilforhandlere som har satt ned prisene igjen. ID3, Polestar og TM3 er vel mer i form av markedstilpasninger. Med andre ord, elbilmarkedet i Norge har vært såvidt kjøpevillig at jeg tror alt som kan medføre dårligere glid kan medføre at importører/forhandlere må begynne å jobbe igjen og ikke kan oppføre seg som rentenister lenger.

Aknedude

Ingen awd og stort batt. I 2021. Lige fået meddelelse fra Hyundai.
Der kommer kun få biler i 2021 dette er typisk Hyundai.


hELgenen

Var det jeg fryktet. Du kan bestille for levering i 2022. Flott bil,men så lenge orker jeg ikke vente.

Samco

Sitat fra: andy99 på tirsdag 27. april 2021, klokken 09:06
Det ble vel sagt under de digitale visningene at solcelletaket var utsolgt for 2021 og at det ikke var mulig å bestille med det taket før seinere.

Får følge med litt nå og da  :P er sjarmen med bila

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA