Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sånn ser min (foreløpige) PS2 drøm ut

Startet av Autodidact, onsdag 10. mars 2021, klokken 15:25

« forrige - neste »

Autodidact

Liker å fikle med piksler, og forbedre på småting.
Ikke alle er nødvendigvis enige om hva som er forbedringer og ikke, men jeg får nå lov å ha min mening (også). :)

Tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få bildene til å holde seg innenfor forumets bredde, og fylle skjermen ved klikk — om det er mulig.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

Autodidact

Regner med at noen av de få/små endringene er opplagte, men her er referansebilder (skjermdump fra konfiguratoren).

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

Autodidact

Hadde vært gøy med en farge som krevde litt oppmerksomhet også ...

Kanskje jeg skulle hentet frem folieprøvene for 3M sin 1080 "Car-wrap" serie og vist hvordan noen av fargene tilsynelatende ville blitt på bilen.

Noen ønsker?

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

RJK

Mulig jeg er blind, eller mangler øye for detaljer, men eneste forskjellene jeg ser, er speilhusene (blitt helfarget sort) og feltet mellom baklyktene er gått i sort.


Har du hint til de andre endringene jeg (og andre) burde klart å spotte?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Orri

Første jeg hadde foliert er i alle fall krom lista i front (grill) til sort silkematt...  ;)
Fiat 500e icon cab 2021
Volvo XC40 P8 2022 bestilt

Autodidact

Hmm. Har ikke tenkt på at den er chrome.

Virker som den er matt/børstet og ikke shiny chrome da kanskje. Det er noe som ikke vil plaget meg da jeg liker den type metalloverflater.

Jeg har derimot lagt sort under den og lot den være p.g.a. den sorte grillen ...

Her har jeg gjort motsatt. Liker den at det er en visuell kobling mellom lyktene.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

Autodidact

Mindre leking.
Mest for å eksperimentere med et alternativt bildebehandlingsprogram.

Litt annerledes lyssetting, og sort logo på panseret.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA