Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

«Selvsalg»

Startet av Autodidact, onsdag 10. mars 2021, klokken 15:21

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Sitat fra: Autodidact på søndag 14. mars 2021, klokken 19:10

Nesten 2 timer pendling daglig uten å kunne slappe såpass av som når TM3'en følger veien, er jeg kanskje ikke keen på å gi slipp på.

Ønsker ikke å dele veien med sånne som deg heller, om det er noen trøst.

Contango

#16
Jeg bruker også AP på Model 3 til å slappe av. Jeg henger en kurv med fuglefrø på rattet og binder fast benet på papegøyen min i en snor rundt rattstammen. Den spiser frø omtrent hver gang rattet trenger en liten dytt og mer skal det ikke til. Fungerer strålende. Legger meg til å sove utenfor Trondheim og våkner når frøkurven er tom rundt Ringebu ved at bilen stopper og de tuter bak meg. Model3citizen har sikkert vært en av de bilene bak og misforstått hvem sjåføren var siden han åpenbart trodde han hadde kompetanse på Autodidacts bruk av AP.
Papegøyen tror etter mange kilo fuglefrø forøvrig at den har blitt råflink til å kjøre og plaprer nå ustanselig i vei om andres uvørne adferd i trafikken. Den skriver stadig her inne under forskjellige psevdonymer.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Autodidact

Sitat.. prøvekjøre en PS2 med Pilot Assist og gjøre deg opp en egen mening.

Absolutt med på at funksjonen — bilen, bør prøves. Tenker ikke kjøpe enda en bil uprøvd. :)

Sitat...bortimot 10 år siden da musikkindustrien utmanøvrerte piratene ...

Ikke sant. Likvel er det en ting jeg foretrekker. Få platene på fil og skippe et abonnement. Er det noe jeg ikke er spesielt glad i så er det faste utgifter.

SitatMed onkel på hjul vil du bli mistenkt for å ha hatt i deg ting en stengt tatt ikke har lov til.

Herlig beskrivelse. :)

SitatØnsker ikke å dele veien med sånne som deg ...

Nå må du ikke dømme meg for ditt eget potensiale.

Jeg har mange ganger tatt kontrollen når bilen mister den, så det er ikke sånn at jeg sitter og bruker penderturen til å skille føkapsler fra halvspiste frø på matta.

Det gjør jeg når jeg har kommet hjem. ;)

Hvis du har noe fruktbart å komme med, så hører jeg gjerne fra deg i tråden igjen.

Håkon

Kjello3

I favør av PS2, kan man kansje legge til dette:

"Til deg som er den første eieren av din Polestar 2 vil vi nå utvide Polestar-garantien med ett ekstra år.

Vi vil også støtte din reise ved å tilby deg 5500 NOK i lading med Plugsurfing. Du vil få tilsendt din kupongkode 14 dager etter utleveringen av din bil.

Vi håper at dette vil gi deg flere muligheter til å nyte din Polestar 2 på veien."

Autodidact

Har så vidt registrert det med gavekortet. Var ikke det en kompensasjon til de som har opplevd noen (programvare?)problemer i starten?

Så ikke for meg at det var noe de gir med på kjøpet etter at de har løst oppgaven tilfredsillende.

Håkon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA