Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid Enyaq80x

Startet av elhansen, onsdag 10. mars 2021, klokken 14:40

« forrige - neste »

Torb

Jeg VET ikke om reservasjonsdato spiller inn for levering, bare spekulerer. Men reservasjonsdato spiller jo indirekte inn siden tidlig reservasjonsnummer ga anledning til tidlig bestilling. Personlig har jeg fått beskjed om at min 80X trolig kan leveres i siste kvartal i år siden jeg nå har  droppa CF og SSS. Men altså ingen bekreftet hverken produksjonsuke eller leveringsuke.
Mercedes EQA 350 4Matic

JLindberg

Ansatt hos Møller opplyste i dag, at hvis man bestiller i dag, vil levering av 80x være januar-mars 2020. Nesten et års ventetid :(

KTS

Fikk også opplyst om 1kvartal ved bestilling nå...

biggern

#33
Sitat fra: JLindberg på torsdag 15. april 2021, klokken 13:38
Ansatt hos Møller opplyste i dag, at hvis man bestiller i dag, vil levering av 80x være januar-mars 2020. Nesten et års ventetid :(
Mener vel 2022  :)
Ser ut som de ligger litt etter på reg. i April på vanlig 80
#   Merke         Modell        Antall biler   Markedsandel
1   Volkswagen   ID.4          1 824           13,85 prosent

7   Skoda           Enyaq         336            2,55 prosent

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA