Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Premium Connectivity, gratis, ubegrenset

Startet av Pass, fredag 05. mars 2021, klokken 17:41

« forrige - neste »

Pass

I min konto har det stått slik som i vedlegget. I dag har Tesla fjernet gratis og ubegrenset premium connectivity. Er det noen som har opplevd noe lignende? Jeg hentet bil i Lillestrøm helt i slutten av desember.

model3pw

Vet du hvorfor du har hatt dette?

Også bil fra Lillestrøm des 2020 og ikke noen kampanje på det. Kun det normale gratis ett år.

Pass

Tenkte kanskje det var en kompensasjon for varmepumpeproblemer i -12 fra fjellet og hjem:-)

Cato76

Du har jo fått ubegrenset Premium Connectivity! Hentet selv bil 28. desember, og har fått ett år.
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Pass

De fjernet det igjen, så nå har jeg også bare ett års prøvetid som før.  De fortalte at de hadde gjort en feil...

RuneW

Ellers er jo ordlyden "Oppgrader" litt merkelig? Mener de "Oppgradering" eller "Oppgradert" ?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA