Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trebarnsfamilie - e-Niro eller ID.4/Enyaq?

Startet av Kruttbil, torsdag 04. mars 2021, klokken 20:20

« forrige - neste »

Kruttbil


Heisann!

Vi treng bil før vårt tredje barn kjem til verda i august. Til no har vi klart oss med Bildeleringen og sykkel, så bilkjøp er heilt nytt for oss. Eg fryktar vi har sett oss blinde på Kia e-Niro, og treng at nokon anten snakkar oss frå det eller bekreftar at vi er inne på riktig spor.


BEHOV

  • BRUKARAR: To vaksne og tre barn i alder 0, 2, 4. Gjerne tre barnestolar i baksetet.
  • BRUKSOMRÅDE: Barnehagelevering i by + ein månadleg langtur på 200 km + ein-to årlege turar på 500 km. Helst ikkje under ca 450 km rekkevidde? Einaste bil i familien.
  • PRIORITET: Type kjedeleg! Trafikksikker, driftssikker, praktisk. Dersom den er gøyal å køyre og fin å sjå på er det ein etterlengta bonus.
  • BUDSJETT: Sluttsum godt under 600 000. Helst så lite som mogleg, men heller høg prislapp for kvalitet enn å lide i åresvis :o Difor tenkjer vi primært nybil med lang garantitid og forhåpentlegvis problemfritt bilhald i nokre år.
  • TIDSRAMME: Minsten kjem i august, og det vil gje oss langt betre ting å drive med enn bilkjøp, så eg vil helst ha bilen før sommaren :p


DESSE BILANE ER VURDERT

  • Kia e-Niro: Ser ut som det beste alternativet i skrivande stund, særleg mtp forholdet mellom pris, størrelse og rekkevidde. Men eg fryktar at bilen vil kjennest litt gammal når det no dukkar opp så mykje nytt og spennande i 2021.

  • VW ID.4 / Skoda Enyaq. Usikker leveringstid er kanskje ei ulempe. Men desse ser veldig flotte ut (særleg Enyaq)! Større bilar er ein stor fordel for vårt behov (men er det eigentleg betre plass til barnestolar i bakseta her enn i e-Niro?)

  • Diverse seks-sjusetarar: Dei har anten for høg pris (Tesla) eller for kort rekkevidde (Nissan, Peugeot, Opel, Citroen, Maxus). Vi treng uansett ikkje meir enn fem seter, berre meir plass. Vi prøvekøyrde Maxus Euniq for nokre helger tilbake og var ganske skuffa.

Eg vil vere utruleg takknemleg for gode innspel på kva vi bør gjere! Er e-Niro allereie for gammal til at vi bør kjøpe den no, mtp nyare konkurrentar som ID.4 og Enyaq?
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

02jan

E niro , bygger på en bensinbil fra 2015, mens id4/enyaq er konstruert som elbil fra grunn og er nye fra 2021. Enyaq er en klasse større en eniro.

Ville tro en enyaq iv60 til totalpris ink utstyr og vinterhjul til 450' fint ville dekke de behov du har listet opp.

Ville også sjekket ut 2 hjulsdrevet el Mustang, bra plass i baksete der også.
Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

Kruttbil

Eg er einig i at Enyaq /ID4 tilsynelatande dekker behova våre godt. Men sjølv om eg ikkje treng firehjulsdrift kjenner eg at det sit langt inne å ikkje kjøpe den største motorstørrelsen (80) når eg først blir stilt overfor valget. 😂 

Og så er det jo eit spørsmål om leveringstid. Så vidt eg forstår kjem ikkje Enyaq før i desember dersom eg bestiller den no. Kanskje litt kortare leveringstid for ID4, som også verkar å vere pittelitt snillare prisa?
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

Barid Bel

Har E-Niro, synes det er en fabelaktig bil, men både id.4 og Enyaq er vel hakket større. Niro har stor plass i baksetet, bakdelen er i hovedsak manglende hengerfeste, hurtigladehastighet og forhjulsdrift. Det er ikke noe galt med å se seg blind på den, det er en godt sammensatt bil med den rekkevidden den lover og den føles solid og skikkelig. Hør om dere kan låne en for prøvekjøring en helg, så dere får et innstrykk av hva det er.

Når leveres Ioniq 5? Med 800V og basert på hvor bra Kona/Niro/Ioniq/Soul har vært så burde det bli en knakende god bil. Hyundai/Kia har vært gode på effektive drivverk. Hvis den kan leveres innen din tidsramme burde dere vurdere den også.
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

Kruttbil

Tusen takk for erfaringsdeling!  Stort baksete står svært sentralt for oss, og hengarfeste får vi vel med på 2021-modellen. Vi skal ikkje trekke noko tungt, men kan nok få behov for eit sykkelstativ, og då vil e-niro sin krok vere god nok.  Vi skal prøve e-niro no til helga, så det blir spennande å sjå!

Ioniq 5 er notert! Eg må gjerne høyre med forhandlar om kor tid dei kan levere, men har vel avskrive den pga leveringstid sodan det i første rekke ser ut til å vere dei 3000 heldig utvalde som får den før sommaren.

Eg forstår det også slik at ID.4 og Enyaq er tilgjengeleg allereie før sommaren for oss som ikkje oppfattar firehjulstrekk som noko krav. Det endrar vesentleg på prioriteringa sidan desse er ein god del større enn Niro, men kan vise til lik rekkevidde.

Kan nokon forklare meg eventuelle fordeler og ulemper med forhjulstrekk (Niro) vs bakhjulstrekk (Skoda /Vw)? Eg har ei vag erindring av at forhjulstrekk var eit problem i bratte bakkar på vinterføre i hine hårde dager?
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

Radial

#5
Jeg tror du må ha 3 barneseter og prøve i de forskjellige bilene...
Du trenger egentlig 3 fulle seter bak på sikt for ditt behov på langtur.
Kompis med 500k budsjett endte opp med en 2018 Model S 75D (går fra A4 stv) av denne ene grunn, siden el-alternativene fra andre produsenter inntil videre passer best for 2 voksene og 2 barn, siden midtsetet er litt vel smalt.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Kruttbil

Det stemmer at tre barneseter vil vere ein sentral del av livet vårt i lang tid framover. Ideelt sett må desse kunne klemmast saman i baksetet, men vi vaksne må vel berre akseptere at det er vi som må flekse på komforten når det gjeld plass. Tre seter bak i bil er heilt forunderleg vanskeleg, så det er openbart at Erna er ganske åleine i marknaden om å meine at trebarnsfamilien er vegen å gå ;)

Takk for tipset om Model S! Vi har vel allereie resignert til at det uansett blir trangt i bilen, og det blir det vel også med Model S, så vidt eg forstår. Den har vel ikkje særleg mykje breiare baksete enn Enyaq/ID.4 (men eg har gått meg vill i tal, så kanskje eg hugsar feil)? Eg er uansett litt tilbakehalden med å kjøpe ein bruktbil til oppunder ein halv million når det samtidig er mogleg å få nye bilar med full garantitid til omtrent den same summen.

I går var eg i Niro-bobla, men i dag er det heilt klart ID.4/Enyaq som verkar mest praktisk sidan leveringstida er betre enn eg trudde og desse kan by på vesentleg betre plass både i baksete og bagasjerom.
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

bmw2002

Mamma har E-Niro.  Overraskende mye plass i bilen, bedre bredde til barneseter enn endel større biler.

Kvaliteten er svært god, de har 0 feil etter 40 000km, ikke det minste småting har dukket opp. Mye utstyr har den også til prisen, f.eks kjøling i seter.

De har likevel bestilt Enyaq pga: Mer plass, 4 hjulstrekk og hengerfeste.


vuk013

Er i samme situasjon som trådstarter (men barna er litt større og ikke like mange barneseter).
Irriterer meg ganske mye over bakseteplass i nye elbiler som enyaq og Id4. Vi går fra VWTouran med separate seter og masse plass i bagasjen, og hadde håpet at de nye el-suvene skulle gi mer plass i bredden enn dette.... Hvorfor er det så vanskelig å bare lage ting 'litt' bredere............  ???

Går meg også litt vill blant alle tall og meninger her inne i de ulike delforumene om enyaq vs Id4 vs gammel tesla x vs Ioniq5..
Beklager at dette ble en rant istedet for nyttig innlegg 😅

Kruttbil

😂 Ranten kjenner eg meg heilt utruleg godt igjen i! Tenk om vi kunne fått tre separate seter bak i ein anstendig elbil til halvmillionen? 🤔 Men den bilen finst ikkje, så då må det prioriterast! 😉

Takk for erfaringsdeling ang overgang frå Niro til Enyaq. Av årsakene mora di legg til grunn er det berre ein som overlappar med våre prioriteringar (sidan lett-tilhengarfeste er tilgjengeleg på 2021-modellen av Niro): Plass. Og det er jo ganske sentralt.

Er det framleis "tunell" på golvet framfor midtsetet bak i Niro? Den er vel vekke på Enyaq /Skoda, og det kan vere vesentleg mtp at eg fort blir parkert mellom to breie barneseter når mor skal køyre langtur 🙄
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

johnsalf

loniq 5 er stor og flott, spørsmålet blir hvilke modeller til hvilke priser de vil introdusere. De 3000 første er solgt, de neste vil etter planen kunne leveres til høsten.
De skal komme med mer info i mars - jeg ville ventet til da - antar de vil matche ID4.

Kruttbil

Takk for info! Hausten er dessverre for lenge å vente for oss.

På tilbakemeldingane her så langt kan det verke som om vi ikkje er heilt på villspor! Vi har prøvd ut Niro no, og ser at den er i minste laget for ein trebarnsfamilie på tur, også med vårt kompromissviljenivå. Problemet er som vanleg at baksetet er alt for smalt både for tre barnestolar og for at ein vaksen kan sitte relativt komfortabelt mellom to seter. Dette visste eg for så vidt, men det blei endå trongare enn eg hadde tenkt det skulle bli.

Eg må sjå på ID4/Enyaq og ta mål, men eg fryktar at også dei er for smale, så eg har ikkje avskrive Niro endå. Rart at det ikkje skal produserast elbilar med plass i baksetet (i kombinasjon med anstendig rekkevidde og pris. Eg kan kanskje vedgå at eg er litt kravstor).
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

Radial

Ellers kan man jo nevne at selve bagasjeplassen kan økes betydelig , ja faktisk mer enn dobles med en god og tett takboks.

Problemet er dette med bakseteplassen, som sagt ble kompisen min positivt overrasket over Model S her, men har ikke sjekket det ut selv.

Ellers får du jo disse stooore Peugeot/Citroen/Opel trillingene med 5-10 seter med 75kwh batteri og ett hav av plass til ~500k de også.
Bare drøye 20-25mil rekkevidde på vinterstid tror jeg, men ett hav av plass.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

turfsurf

Sitat fra: Radial på lørdag 06. mars 2021, klokken 01:22
Problemet er dette med bakseteplassen, som sagt ble kompisen min positivt overrasket over Model S her, men har ikke sjekket det ut selv.

Ellers får du jo disse stooore Peugeot/Citroen/Opel trillingene med 5-10 seter med 75kwh batteri og ett hav av plass til ~500k de også.
Bare drøye 20-25mil rekkevidde på vinterstid tror jeg, men ett hav av plass.
Har du lest første posten? Han har jo allerede avvist kassebilene.

Men ellers er vel en lett brukt Model S ett godt alternativ ja. Den er ikke kjempebred innvendig, men setene er litt mere tilpasset tre i stedet for 2,5 som mange andre. Og så har den jo ett hav av bagasjeplass.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Kruttbil

Eg noterer meg brukt Model S. Det ser ut som eit veldig godt alternativ, men eg siktar meg inn på lengst mogleg garantitid gitt at tre barn medfører nok vedlikehald berre i seg sjølve. 😉 Som nybil er den langt utanfor budsjettet, så brukt er einaste alternativ der.
Bildelering og sykkel :)

I bestilling:
VW ID.4

Har avskrive:
Kia e-Niro, Skoda Enyaq, Alle sjusetarar som er for dyre (Model X), Alle sjusetarar som har for kort rekkevidde (Maxus, Nissan, Opel, Peugeot, Citroën), Ioniq 5

Ventar i håpefull spenning på ID.Buzz ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA