Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva har du gjort med din TM3 i dag?

Startet av Wabby, torsdag 04. mars 2021, klokken 12:15

« forrige - neste »

EDS89


Kniffen

#61
Installerte dørterskel lys idag. Veldig fornøyd.
NOK 1,189.23  54% Off | Ancar 2022 Led Illuminated Welcome Pedal Original Car Custom 4-door Welcome Pedal For Tesla Model 3 Model Y Protective Strip
https://a.aliexpress.com/_mPqhh7S

EDS89

Drit fettt :D Takker for tips. Tror man også kan kjøpe originale men de er vel oppe i 2500 hos Tesla shop?

Kniffen

Og de «orginale» er bare til fører dørene. Her får man alle 4🙌🏼 Smiler litt ekstra hver gang jeg åpner bilen på kvelden😇

Stjerneglis

Sitat fra: Kniffen på fredag 04. februar 2022, klokken 14:45
Og de «orginale» er bare til fører dørene. Her får man alle 4🙌🏼 Smiler litt ekstra hver gang jeg åpner bilen på kvelden😇

Er disse batteridrevne?
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

Kniffen

Sitat fra: Stjerneglis på lørdag 05. februar 2022, klokken 09:47
Sitat fra: Kniffen på fredag 04. februar 2022, klokken 14:45
Og de «orginale» er bare til fører dørene. Her får man alle 4🙌🏼 Smiler litt ekstra hver gang jeg åpner bilen på kvelden😇

Er disse batteridrevne?

Ja disse har 2 batterier som som sitter under. de sier normalt bruk vill vare i 3år. Tenker bare ta en hårføner når det skjer, løsne dobbelsidige teipen og legge på nytt etter de er byttet

fzati

Jeg bestilte Ditec coating ultra til M3 🤩

Bonk3rs

X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

magnetic

#68
Sitat fra: Bonk3rs
Har gjort dette...

Ser bra ut. frontlippa ligner litt på denne https://www.teslamodel3wiki.com/product/tesla-model-3-carbon-fiber-look-front-bumper-lip-spoiler/

Skulle nesten ønska jeg hadde en sånn lippe og, til å pløye tunet og veien ned til riksvegen med hehe.
Orginal spoileren presser/pakker snø under bilen og hjula kan miste bakke kontakten, (særligt hvis man rygger i mye snø, så bilen henger på buken)

Wisd0m

Sitat fra: magnetic på torsdag 17. februar 2022, klokken 16:53
Sitat fra: Bonk3rs
Har gjort dette...

Ser bra ut. frontlippa ligner litt på denne https://www.teslamodel3wiki.com/product/tesla-model-3-carbon-fiber-look-front-bumper-lip-spoiler/

Skulle nesten ønska jeg hadde en sånn lippe og, til å pløye tunet og veien ned til riksvegen med hehe.
Orginal spoileren presser/pakker snø under bilen og hjula kan miste bakke kontakten, (særligt hvis man rygger i mye snø, så bilen henger på buken)

Been there done that. Model 3 SR+ og fokksnø førte til at det ble behov for mye graving/fjerning av snø under bilen...

Bonk3rs

@magnetic,Wisd0m

Trodde den kunne by på problem på vinteren med mye snø. Her på østlandet har det ikke vært så mye snø denne sessongen. Men de gangene det har vært 10-15 cm nysnø har ikke bydd på noe trøbbel. Mere snø enn det, så venter jeg til de med skikkelig plog har gjort jobben sin.
Det legger seg heller ikke is på den.
Den røffet opp på et litt ellers snilt utseende, som jeg mener Model 3 har.
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA