Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva har du gjort med din TM3 i dag?

Startet av Wabby, torsdag 04. mars 2021, klokken 12:15

« forrige - neste »

Woodbear

Sitter spoilern din fast helt til tuppene? Min var litt løs på en siden, men nå er den 60% løs. Skal inn på sc 23. lime den på nytt og se om de kan få justert trunk .eller er bilen fin og vaska igjen idag uten å miste lakk
2021 model 3 hvit performance.

Wabby

Min er limt helt ut, de sjekker dette da den var inne for noen korrigeringer sist gang. De justerte også luka bak, men ble bare værre, så rettet den selv.

TM3P 2021 - Oslo

TM3P 2021 - Oslo

Woodbear

Jeg har rettet ellers med å skru de store og små gummiknottene, men flytte den 3-4 mm mot venstre krever at jeg starter med skralla inne luka. Du tatt det selv?
2021 model 3 hvit performance.

Wabby

Sitat fra: Woodbear på søndag 07. mars 2021, klokken 17:15
Jeg har rettet ellers med å skru de store og små gummiknottene, men flytte den 3-4 mm mot venstre krever at jeg starter med skralla inne luka. Du tatt det selv?
Der er det riper i lakken fra SC. De har juster ved bruk av boltene. Men syns de gjorde det værre.
Jeg har justert på gummiknottene, men skal finjustere ved å ta i bruk skralla senere. Men ingen hast

TM3P 2021 - Oslo

TM3P 2021 - Oslo

model3pw

#19
Byttet fra krom til sort. Ville beholde merket men matche 2021 looken.

Tok ca 20 min. De satt ikke hardt på i det hele tatt.

model3pw

Byttet Tesla logoen også nå idag. Føler bilen ser bredere ut bak med denne.

GreenEyez

--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Wabby

Fått inn siste oppdatering, skal løpe ned og se om jeg også har fått summon.

Ellers så skal bilen få sin første vask i morgen, da hsr det gått 14 dager siden drop-off ble lagt. Gleder meg å se driten renne av.

TM3P 2021 - Oslo

TM3P 2021 - Oslo

bholstad

Sitat fra: model3pw på lørdag 13. mars 2021, klokken 17:11
Byttet Tesla logoen også nå idag. Føler bilen ser bredere ut bak med denne.

Link til dekalene?  :)

Woodbear

Ikke helt idag, men siste to ukene.
Vært hos sc drammen og fått limt spoiler. Justere bak luka var innenfor standard.så den endte jeg opp med å ta sammen med en land rover mekaniker. 10 min jobb. At ikke tesla gadd.. damn. Og neste prosjekt er nå kanal lista som har begynt å løsne( ikke rart, mangler festeplugg/skrue under et deksel  . Krysser fingre for at mobile service kommer og gjør dette pp onsdag. Hittil har alle mobile timer blitt byttet til verksted dagen før 🤯
Før og etter bilder
2021 model 3 hvit performance.

Wabby

Skjønner ikke helt hva du gjør med den nebbtanga, men det ser ut til at du herper lakken godt.
Om det er for å flytte litt på luka, så ville jeg heller løsnet skruen litt ekstra.
TM3P 2021 - Oslo

Woodbear

Ikke mitt bilde, bare å teipe tanga;-)
For å kunne flytte bakre opp eller ned og holde på plass uten å løsne begge bolter og slite med å skru til der du vil ha den
Tro meg, jeg fikk det ikke til uten . Selv når vi var to. Det trikset gjorde det mulig å justere em bolt av gangen og holde komtroll på plassering  mens man fikler med skralle eller fastnøkkel
2021 model 3 hvit performance.

Woodbear

Bedre med litt riper der en på trynet skjev luka. Bare å flekke over med lakkstift
2021 model 3 hvit performance.

Wabby

Har lakkstift selv, så enig.
Men ja, litt teip på tanga ville gjort det bedre.
Tesla justerte min, og skruene ser nesten litt herpa ut etter at dem har gjort jobben.

TM3P 2021 - Oslo

TM3P 2021 - Oslo

moen100

#29
Fant ikke noe passende delforum så tar det her.
Måtte le av annonsen her. Møkkete bil og tar bilde av bilen etterpå at bilen vaskes, men fortsatt ikke får den ren i det hele tatt.  :D :D :D :D
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213663590

Så i tillegg så koster den 90 000 !! mer enn ny bil.  :o :D :D :D
Og hans performance har 300 hester bare tydeligvis. Tidenes dårligste kjøp?  :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA