Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Plass bagasjerom

Startet av Sandra87, tirsdag 02. mars 2021, klokken 21:43

« forrige - neste »

Sandra87

Hvor stort er bagasjerommet på bilen? Gidder ikke gå ut å styre med å måle 🙈 Skal frakte et bord i morgen, som er 90 i bredde, og 43 høyt. Vil det gå? 😬🙈

elektro

Ja, men avhengig av lengden, så kan det være du må må du legge ned setene.

Har fraktet en vaskemaskin på 90x60x60 i bsgasjerommet uten å legge ned setene eller ta ut gulvplata. :+1:
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Sandra87

Ja ser jeg skrev litt feil. Det er 90 i diameter. Men ja, da får jeg vel plass. Var urolig for å ikke få plass når jeg legger ned setene. Men da undervurderer jeg kanskje bagasjerommet 😅

Orbit

90 cm diameter kan bli litt trangt. Du må i alle fall legge bordet opp-ned (som uansett er bra for stabilitet), men så spørs det litt hvor mye plass beina tar i forhold til bordplaten.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Sandra87

Uff kan det bli trangt? Blir spennende å se. Et bord, en diger bag, noen handleposer og et bilsete. Pluss en person til i bilen. 🙈😬

Sandra87


storeulv

Sitat fra: elektro på tirsdag 02. mars 2021, klokken 23:54
Ja, men avhengig av lengden, så kan det være du må må du legge ned setene.

Har fraktet en vaskemaskin på 90x60x60 i bsgasjerommet uten å legge ned setene eller ta ut gulvplata. :+1:

Var vaskemaskinen "bar" eller var dette en ny og innpakket fra butikk (i så fall; grattis med ny vaskemaskin :))?
Alternativt; var det mye klaring rundt vaskemaskinen eller bør jeg pakke den ut før transport?
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA