Jeg har nettopp fått ny bil, og jeg må si at jeg er veldig imponert. De har softwareoppdatert anlegget, så nå er lyden blitt ganske så bra nå. Kunne ønske meg ennå litt mer bass, men absolutt godkjent. De har litt optimalisering å gå på når det gjelder DAB og BT kvaliteten, håper de forbedrer det ytterligere, men rett fra spotify installert i bilen så er lyden absolutt godkjent nå. Ellers så synes jeg ikke bilen står tilbake for tysk premium kvalitet i interiøret eller kjørefølelsen. Styringen syntes jeg ble veldig bra i "sport" som må settes inne i menyen (ikke sport/eco bryteren).
Fjernlysene derimot, virker til å være ganske dårlige. Noen andre som mener det samme?
Hjulstøy var litt irriterende på motorvei med 22" sommerhjul som var på demobilen, men med 20" vinterhjul som jeg fikk levert på min bil, så er dekkstøy helt fraværende, selv i motorveihastigheter og grov asfalt. Fant ut at sommerdekkene ikke har interndemping (skumgummi) slik som bl.a. tesla har, samt at sideveggene er veldig stive, og man da får forplantningsstøy. Så derfor tror jeg at jeg kommer til å kjøpe mykere sommerdekk med interndemping før sesongen.
Det skal være varme i setene bak, men jeg har ikke kunnet finne noen knapper, hverken fysiske eller i software for å slå dem på. Noen som vet hvordan?