Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Volvo blir helelektrisk innen 2030

Startet av elbil.no, tirsdag 02. mars 2021, klokken 09:30

« forrige - neste »

elbil.no

Volvo blir helelektrisk innen 2030

Volvo følger strømmen – og lanserer en ny elbil allerede i dag.

Source: Volvo blir helelektrisk innen 2030
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

Stikkkontakt

Utifra silhouetten å dømme blir C40 svært lik XC40 bortsett fra mer coupe-aktig hekk. Det blir altså ikke en Polestar 2 med Volvo-logo.

RJK

Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 02. mars 2021, klokken 09:35
Utifra silhouetten å dømme blir C40 svært lik XC40 bortsett fra mer coupe-aktig hekk. Det blir altså ikke en Polestar 2 med Volvo-logo.

Av alle bilder jeg har sett, og info jeg har lest, så tror jeg du gjør en skivebom der og at det nettopp er en Volvo-utgave av PS2 de lanserer. Og PS3 blir en XC40 med PS-logoer.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Stikkkontakt

Sitat fra: RJK på tirsdag 02. mars 2021, klokken 10:40
Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 02. mars 2021, klokken 09:35
Utifra silhouetten å dømme blir C40 svært lik XC40 bortsett fra mer coupe-aktig hekk. Det blir altså ikke en Polestar 2 med Volvo-logo.

Av alle bilder jeg har sett, og info jeg har lest, så tror jeg du gjør en skivebom der og at det nettopp er en Volvo-utgave av PS2 de lanserer. Og PS3 blir en XC40 med PS-logoer.

OK.

oivindg

Sitat fra: RJK på tirsdag 02. mars 2021, klokken 10:40
Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 02. mars 2021, klokken 09:35
Utifra silhouetten å dømme blir C40 svært lik XC40 bortsett fra mer coupe-aktig hekk. Det blir altså ikke en Polestar 2 med Volvo-logo.

Av alle bilder jeg har sett, og info jeg har lest, så tror jeg du gjør en skivebom der og at det nettopp er en Volvo-utgave av PS2 de lanserer. Og PS3 blir en XC40 med PS-logoer.
Og lanseringen viste at Stikkkontakt hadde rett. C40 er vel nesten en XC40 Sportback
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

RJK

Sitat fra: oivindg på tirsdag 02. mars 2021, klokken 16:38
Sitat fra: RJK på tirsdag 02. mars 2021, klokken 10:40
Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 02. mars 2021, klokken 09:35
Utifra silhouetten å dømme blir C40 svært lik XC40 bortsett fra mer coupe-aktig hekk. Det blir altså ikke en Polestar 2 med Volvo-logo.

Av alle bilder jeg har sett, og info jeg har lest, så tror jeg du gjør en skivebom der og at det nettopp er en Volvo-utgave av PS2 de lanserer. Og PS3 blir en XC40 med PS-logoer.
Og lanseringen viste at Stikkkontakt hadde rett. C40 er vel nesten en XC40 Sportback

Ser jammen ut som de hadde en tredje karosseriform de ville bruke. En mellomting mellom XC40 og PS2.

Ryktes nå at PS2-klonen muligens vil komme under navnet V40 (eller S40). Jeg var tydeligvis ikke alene om det, men det tar ikke bort at jeg tok feil der, så innrømmer glatt at jeg lot meg lure der.

Men må si at jeg synes denne falt merkelig ut, og ikke noe som ga noen gode vibber. Men det gir ihvertfall en tredje variant å velge blant.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

oivindg

Sitat fra: RJK på tirsdag 02. mars 2021, klokken 17:23
Men må si at jeg synes denne falt merkelig ut, og ikke noe som ga noen gode vibber. Men det gir ihvertfall en tredje variant å velge blant.
Det som kanskje er mest interessant for min del er at det er den første Volvoen som kun blir solgt som elbil. Det var snakk om at den bare skulle kunne kjøpes på nettet også. Et steg på veien til et annet Volvo enn i dag.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA