Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ferdigbygd vs nybestilling

Startet av javvel, søndag 28. februar 2021, klokken 18:51

« forrige - neste »

javvel

Hei, er veeeldi nærme å trykke på bestill ny bil knappen
Men lurer på hva folket tenker om de bilene som er ferdig bygget og som man kan få på kort varsel. Vil det være noe forskjell mellom disse og en eventuelt bil som bestilles for bygging fra nå? Er det noe teknisk forbedringer på biler som bygges fra nå kontra biler som ble bygget for eks 2 måneder siden?

Har ikke hastverk, men det er jo ganske godt utvalg i ferdigbygde biler da....


Sent from my iPhone using Tapatalk
2013 Nissan Leaf

Tafsern

Det er 100 % umulig å vite om det er noe de tuner på fabrikken underveis, men har hentet 2 Polestarer før de startet med "ferdig bygget", og kan ikke se for meg at det er noe problem i det hele tatt å velge ferdig bil. Det er knapt nok konfigurasjon man kan gjøre utenom fargevalg :)

Ampera

#2
Så på det samme , på tide å oppdatere fra V60 plug in, men ser at absolutt alle ferdigbyggde biler kommer med hengerfeste for 13k , noe jeg ikke trenger :(, men så klart om du må ha det uansett er det jo topp .
Og kanskje greit å vente til imorgen å se hva slags nyhet volvo kommer med, som blir basert på samme platform som polestar 2 og xc40.

javvel

Takk for svar
Drøyer til i morra ja, selv om jeg tipper Volvo vil prise tilsvarende biler noe høyere....
Hengerfeste er et must. Har veldig greit å kunne slenge på hengeren på både arbeidsbilen og «stasbilen» Veldig greit med at det kan gjemmes bort når en ikke bruker det


Sent from my iPhone using Tapatalk
2013 Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA