Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

VW ID4 1st Max

Startet av ENTO, torsdag 25. februar 2021, klokken 01:04

« forrige - neste »

ENTO

Etter å ha lest brosjyrer på ID4 osv osv kan man trekke den konklusjon at VW ID4 1st max har ALT av utstyr som er tilgjengelig ?

Trond.m

Sitat fra: ENTO på torsdag 25. februar 2021, klokken 01:04
Etter å ha lest brosjyrer på ID4 osv osv kan man trekke den konklusjon at VW ID4 1st max har ALT av utstyr som er tilgjengelig ?
Ja, den skal vel ha alt utstyr som finnes til id.4 nå. Men AWD har den jo ikke, og det kan jo komme utstyr senere som den ikke har.

Bjoris

Den har ikke sportsseter som du nå får på MAX ellers alt. Hvis en vil ha seter uten brunt samt brunt dashbord så er det også en forskjell fra 1ST til de nye utgavene

Trond.m

Ja, det hadde jeg glemt. Personlig er jeg glad vi ikke får brunt dashbord, og sportsseter med integrerte hodestøtter er jeg også usikker på om jeg ville hatt.

Bjoris

Sitat fra: Trond.m på torsdag 25. februar 2021, klokken 07:50
Ja, det hadde jeg glemt. Personlig er jeg glad vi ikke får brunt dashbord, og sportsseter med integrerte hodestøtter er jeg også usikker på om jeg ville hatt.

100% enig, iallefall ser det brune dashbordet fælt ut på bilder...

Roy Aasen

...og jeg ville gjerne hatt den brune dashen, men ikke sportsetene. Vi er alle litt forskjellige :) :)

Klikk på bilde hvis du vil se det større, det er forøvrig lånt fra VW's konfigurator


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA