Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knerten er frostskadet

Startet av Kewetķnerten, mandag 15. februar 2021, klokken 17:09

« forrige - neste »

Kewetķnerten

Heia, etter to uker med sprengkulde ned til -15 har det endelig blitt mildvær!  Jeg har ikke kjørt ham for låsen frøs fast så jeg kom ikke inn..  var fulladet før frosten kom og når jeg i går satte meg inn var jeg overrasket av at den viste fulladet fortsatt, men kjørte frem og tilbake og alt virket ok.  På vei hjem fra jobb var den nede til 40% og så ble den helt skjelven og ville ikke helt hjem.  Etter 2 timer med strøm er alt ok og den viser nesten fulladet som den nok ikke er.  Har jo NiCd, kan kulden ha medført at den roter med "hukommelsen"  er jo så voksen at demens kan være en diagnose....
Jeg er spent på morgendagens tur på jobb.  10 år siden sist kuldeperiode og håper på 10 år til neste gang, kuldegrader er noe man skal man ha i fjellet!   :)

Kewetķnerten

Alt funker som normalt, så da vet jeg han tåler noen uker i fryseboksen!   :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA