Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Stokastisk pipelyd

Startet av Silkefot, onsdag 24. februar 2021, klokken 00:22

« forrige - neste »

Silkefot

Hørte en pussig alarm fra garasjen i dag og fant X'en stående med en pipelyd jeg ikke har hørt før som lignet på en modest bilalarm (fikk ikke lastet opp mp4 filen). Noen som har vært borte i noe lignende? Det kom og gikk med ujevne mellomrom og varighet til jeg åpnet og låste bilen. Da ble det stille. Bilen sto tilkoblet lader men ladet ikke da Tibber ville vente med lading til litt senere. Det var ingen tegn på at bilen var på; ingen lys og skjermen var mørk til jeg åpnet bilen (pipingen stoppet med en gang jeg åpnet). Min bedre halvdel har hørt det en gang tidligere visstnok. Sentry mode var av.

Noen som har en formening?
Bosted Fetsund
Eier:
Model Y 2022 modell
Leaf 2011 modell
El-velo
Eide:
Model X 100D 2017 modell i 2 år
Citroën Saxo 2003 modell (?) i 10 år

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA