Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladekort

Startet av ENTO, tirsdag 23. februar 2021, klokken 23:37

« forrige - neste »

ENTO

Første pri for interesseorganisasjonene for elbil må jo å gjøre betaling av lading ved lading av elbil like enkelt som å fylle drivstoff på en fossilbil.

Hansi

Det tenkte jeg også ville være relativt høyt opp på prioriteringslista, men det virker dessverre ikke sånn..
https://elbilforum.no/index.php?topic=10963.0
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

turfsurf

Fylle drivstoff er da ikke så enkelt, bare velkjent. Enklere å lade.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Marius Kotsbak

Nei, var ikke enkelt sist jeg hadde fossil leiebil å måtte gjøre det. Mye trykking og skitne fingre. Nå ser jeg også at man er nødt til å være sikker på at man har minst 1500 kr. disponibelt på kortet man skal fylle fra også. Det beløpet reserveres nemlig inntil man er ferdig. I tillegg til at man er nødt til å la kortet trekkes inn i automaten og en teoretisk mulighet for at den sluker det.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA