Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ioniq 5 - Etter 4 timer er det fortsatt ingen som har klart å reservere bil

Startet av elbilfanen, tirsdag 23. februar 2021, klokken 13:19

« forrige - neste »

Svolar

Jeg fikk heller ikke opp noen knapp i reservasjonen. Surfet littrundt på siden deres og så at det hadde dukket opp en ekstra ioniq5 bil i modelloversikten. Trykket på den og da kunne en konfigurere og sende inn...😂

Fikk bil da 😊😊😊

elbilfanen

Sitat fra: Svolar på tirsdag 02. mars 2021, klokken 20:38
Jeg fikk heller ikke opp noen knapp i reservasjonen. Surfet litt rundt på siden deres og så at det hadde dukket opp en ekstra ioniq5 bil i modelloversikten. Trykket på den og da kunne en konfigurere og sende inn...😂

Fikk bil da 😊😊😊

....hvorfor sendte du meg ikke en mail om den løsningen da (så hadde jeg slippe å gå rundt å være så forbanna og sur.. )

Rossifan46

HYUNDAI

Du er én av de 3 000 heldige.

Gratulerer!

Endelig kan vi dele nyheten vi har har gledet oss til med deg; Du er en av de de 3 000 første i Europa som konfigurerte IONIQ 5 Project 45. Hurra!

Verdenspremieren til IONIQ 5 genererte ekstrem interesse blant kundene i Europa, og etter få dager har 236 000 kunder meldt interesse for bilen, noe som overgikk alle våre forventninger.

Av de totalt 3 000 bilene av lanseringsutgaven IONIQ 5 Project 45 som var tilgjengelig i de fem europeiske nøkkelmarkedene klarte du og de andre norske kundene å sikre dere hele 42% av bilene. Det betyr at Norge ble det markedet med den høyeste andelen IONIQ 5 Project 45 som vil rulle ut på veiene allerede til sommeren.

Så snart Hyundai Motor Europe har detaljene for innbetaling av reservasjonsbeløpet klart vil vi sende deg all informasjon du trenger.

Da vil du ha 72 timer på å foreta innbetalingen av reservasjonsbeløpet på
10 000 kroner. Innbetaling av reservasjonsbeløpet er bekreftelsen på at du har reservert bilen og dermed er sikret en eksklusiv rett til å kjøpet IONIQ 5 Project 45.

Har du spørsmål finner du svar på de oftest stilte spørsmålene i vår FAQ her.

Med vennlig hilsen
Hyundai Motor Norway
Kia Niro EV
Nissan Leaf Tekna 30 kWh
Tesla Model S 85 AP1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA