Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Appen kommuniserer ikke med bilen

Startet av Madmax, tirsdag 23. februar 2021, klokken 10:56

« forrige - neste »

Madmax

Siste oppdatering i min app var 13. feb, har ikke fått kontakt siden da.

Har prøvd å logge av og på og det ser ut som at man er logget ut. Ved ny pålogging feiler den, men hvis man avslutter appen og går inn igjen er man inne. Fortsatt like lite kommunikasjon med bilen.

Noen som har denne feilen nå også?

svmell

Opplevde det samme i høst. Sande mente det var TCU som var i stykker, og fikk godkjent å bytte den. De restartet imidlertid TCU, og da virket den. Virker fremdeles. Ble ikke byttet.

Marius Kotsbak

Samme her. Full stopp og var inne på service og byttet telematikkmodulen. Da ble det ganske stabilt igjen. Iallefall ved bruk av 3.partsapper som My Leaf og QuickLeaf.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Madmax

Jeg fikk logget meg inn via både pc og app nå, men null kommunikasjon med bil. Mens jeg skriver dette, så varsler plutselig appen at nå startet klima som jeg testet med for 10 min siden. Og tror dere ikke også at den viser batteri %, så da er den magisk kurert. Ikke veldig stabilt dette app greiene til Nissan, men glad det fungerer litt igjen ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA