Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bugs med 2.0 software

Startet av unik42, torsdag 14. januar 2021, klokken 09:25

« forrige - neste »

10base

#15
Bilen nekter å gå online. Får ikke kontakt fra app.

Får også « Front assist er delvis utilgjengelig» og andre gule utropstegn av og til, men virker som alt fungerer tross disse feilmeldingene som kommer og går.

Har mailet med we-connect support teamet til Volkswagen men de skjønner ikke problemet med at bilen ikke går online og jeg får bare de samme spørsmålene om skjermbilder og beskrivelser i retur gang på gang. Har sendt inn alt de har spurt om flere ganger . We-connect er etter min oppfatning en helt ubrukelig tjeneste .

Ringte i stedet forhandler i dag og fikk time for sw oppgradering neste uke. Den store softwarepakken som er lovet alle ID3 brukere skal visstnok være klar og skal komme om få dager.

Er jo lov å håpe at denne er testet og er rimelig feilfri selv om jeg har min tvil.
2020 ID3 1st Max
2020 Tesla Model 3 - kansellert
2019 BMW i3 120Ah - solgt
2015 eGolf med VP - solgt

jonnyjb

Problemet med at bilen ikke ville gå online løste seg for min del i dag - nå fungerer ting som det skal igjen (også We Connect appen). Aner ikke hvorfor det plutselig begynte å fungere igjen, får bare håpe det varer...
2022 Polestar 2 Standard Range Single Motor (2022)
2020 VW ID.3 1st (2021) - solgt
2019 Opel Ampera (2013) - solgt
2007 Opel Corsa (2007) - vraket
2002 Mitsubishi Galant (1995) - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA