Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Opel Mokka Electric, ny

Startet av Fjern, mandag 18. desember 2023, klokken 18:19

« forrige - neste »

Fjern

Jeg slo til på leasingkampanjen som Opel kjører i disse dager (des 2023).

Venter en ny Opel Mokka Electric 54kwh i løpet av januar, februar.

Jeg fikk prøvekjøre den forrige modellen, og den var helt grei å kjøre der og da..
er det noe "spesielt" jeg kan forvente med denne bilen?
Koz og klemz

Sandstrøm

Har sans for denne bilen, da den er litt "konservativ", noe jeg liker. Ikke alt blir styrt med store skjermer, men mer med fysiske knapper. Opel har kommet med nye bra biler etter hvert. Nå kommer vel Crossland og Grandland også som rene el biler til neste år. Blir ellers spennende å høre hvordan du blir fornøyd med Mokkaen. Gi oss noen erfaringer når du får testet nybilen.

Fjern

Koz og klemz

Contango

Lurer også på forskjellene. På Peugeoten vi brukte var appen helt håpløs og ingen ladegrense. De bør ha gjort noe med begge deler.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

Sandstrøm

Hei "Fjern". Kan jeg spørre hvilken farge du valgte på bilen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA