Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Salg av e-golf 2015

Startet av TheRealCoinman, søndag 21. februar 2021, klokken 10:47

« forrige - neste »

TheRealCoinman

Skal selge min e-golf fra 2015, dette er 2016 versjonen som har apple car play. Bilen har kjørt mye, hele 125 000 km. Har ladet den hjemme på vanlig stikkontakt. Ser tilsvarende går for mellom 100 og 120 000 på finn.no. Min har mye utstyr men ikke de irriterende ryggesensorene. Kan nevne skinnseter, ryggekamera, dynaudio lyd system, gps, hurtiglader ccs, bagasjeromsmatter, m.m. Skal lage en skikkelig finn.no annonse, men tenkte å lufte litt her først. Den er oxy hvit, har ingen bulker, vanlig bruksmerker og steinsprutskader, har vært vasket og polert for hånd, tror jeg har hatt den i maskin maks 2 ganger! Om vinteren har jeg kun brukt selvvask anleggene :-) Tenkte å legge meg på 110 000.

Skal sies at jeg ikke kjører bilen tom, så vet ikke om rekkevidden er mye tapt eller ikke, lang kjøring skyldes for det meste ca 2mil hver vei til jobb i alle årene jeg har hatt den. Når jeg kjøpte den hadde den etter gammel standard 180 km, jeg har vel aldri klart å kjøre 180km med den  :D men har iallfall vært oppi 14-15 på sommerstid med meget pen kjøring. Bor i Sandnes, kan være behjelpelig med både henting på flyplass eller kjøre bilen til deg!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA