Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått bekreftet produksjon?

Startet av JohnMartin, torsdag 18. februar 2021, klokken 18:12

« forrige - neste »

Torb

Høres ut som en naturlig forklaring. De leverer først de de tjener mest på.
Mercedes EQA 350 4Matic

Tafsern

Sitat fra: Torb på søndag 13. juni 2021, klokken 11:23
Høres ut som en naturlig forklaring. De leverer først de de tjener mest på.

Usikker på forskjellen i andre land, men forskjellen på Sportline og tilsvarende utstyrt vanlig har vel vært 3000,- en god stund, men har økt til 6000,-.

acedynamite

#92
Bestilte min Enyaq 80 16.november 2020. Ble lovd at den skulle bli levert «i første halvdel av 2021». Bestilte uten infotainmentpakke. Selger kontaktet meg og sa vi ville få bilen en del før om jeg kjøpte infotainmentpakke, så jeg gjorde det i håp om at jeg kunne få den til juni. Selger ringte meg igjen å spurte om jeg kunne bytte til 20 tommers felger, uten tillegg i prisen, mot at bilen kom enda tidligere. Jeg takket ja, i håp om at den skulle komme enda tidligere. Resultatet var at bilen var forventet levering i første eller andre uke i august. Useriøst opplegg!
2013 Nissan Leaf SV Amerikansk modell
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

Kramzz

Sitat fra: acedynamite på lørdag 26. juni 2021, klokken 16:07
Bestilte min Enyaq 80 16.november 2020. Ble lovd at den skulle bli levert «i første halvdel av 2021». Bestilte uten infotainmentpakke. Selger kontaktet meg og sa vi ville få bilen en del før om jeg kjøpte infotainmentpakke, så jeg gjorde det i håp om at jeg kunne få den til juni. Selger ringte meg igjen å spurte om jeg kunne bytte til 20 tommers felger, uten tillegg i prisen, mot at bilen kom enda tidligere. Jeg takket ja, i håp om at den skulle komme enda tidligere. Resultatet var at bilen var forventet levering i første eller andre uke i august. Useriøst opplegg!

Utrolig kjedelig at det skulle bli slik da😑 Fikk samme anbefalling å tilpasse utstyr for å få tidligere.

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Kramzz

Fikk beskjed i dag om at bilen skal på teknisk klargjøring i oslo på mandag. Noen som vet hvor lang tid dette tar? Bilen fraktes derifra til åsane så spent på når jeg mottar bilen🤔
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

steffone

Det tok godt over to uker fra klargjøring i Oslo til bilen ble levert ut i Bergen.
Kjører:
Kona Sutra LTD 2019
Kona Dew Plus 2022 (vinterpendlemaskinen)
Škoda Enyaq iV80 Sportline 2021

Solgt:
VW e-Golf 2019

Kramzz

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

steffone

Ja, det var pinefullt! Men, mulig de har fått opp tempo nå som de har fått øvd seg noen uker ...?
Kjører:
Kona Sutra LTD 2019
Kona Dew Plus 2022 (vinterpendlemaskinen)
Škoda Enyaq iV80 Sportline 2021

Solgt:
VW e-Golf 2019

JarleV

Bestilte 15. april, fikk bekreftet av selger at den er ferdig produsert (uke 26). Er ikke satt på noen transport enda.
Vet ikke hvor lang tid det vil ta.

dankar

Snakket med Skoda i dag.
Bilen ble 99% produsert uke 28 men grunnet chipmangelen er bilen lagret.
Nye chipper forventet i august, ny leveringstid estimert utgangen av september.

Enyaq iv 80 sportline bestilt 27.Mai

Tafsern

Sitat fra: JarleV på fredag 02. juli 2021, klokken 08:51
Bestilte 15. april, fikk bekreftet av selger at den er ferdig produsert (uke 26). Er ikke satt på noen transport enda.
Vet ikke hvor lang tid det vil ta.

Regn med 4 til 6 uker fra ferdig produsert til utlevering. :)

batterimannen

Ser en på Facebook-gruppa skriver at hans 80X ble ferdig produsert fredag forrige uke. Så de er i hvert fall i gang med 80X.

Selv har jeg med CF og håper de fortsatt kan starte opp med det i uke 36.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA