Det ble endring i planene, så på vei Tr. heim - Lillehammer ladet jeg 32 % på Otta og kom fram med 30 % i rest (overnattet i bilen med lading hos Eidsiva energi). Utetemp - 5.til - 12 og 345 km, temp i bilen 20C/driver heater påslått. Startet med batteri på 1C og det var bare rundt 6 grader da jeg kom fram.
På retur startet jeg på 95‰, Utetemp ca - 1C, batteritemp 18C og innetemp 22C (bilen hadde stått inne i 2. 5 døgn i 22 grader).
Samme rute nordover, Utetemp mellom - 3 til +5. Rest 22% og 342km kjørt. Computeren sier 1,46 kWh per mil. Lett bløte veier, ikke nedbør å snakke om.
1,74 kWh per mil ved Hjerkinn.
Er imponert over effektiviteten på denne farkosten. Kjøring på sommerstid blir uproblematisk :-). Og vinterkjøring med varmt batteri på starten er også uproblematisk i normale vintertemperaturer!