Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2 seterad

Startet av BMW850, onsdag 03. februar 2021, klokken 17:13

« forrige - neste »

BMW850

Hei, kjapt spørsmål. Har en X-loaner. 7-seter.  Hvordan får jeg lagt ned 2 seterad? Fikk lagt ned 3-rad.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

geear

Håndtak under seteputa i forkant på hver side, forutsatt ny type 7-seter med "benk", ikke individuelle seter - på sistnevnte går det ikke. Ellers sier nok manualen også noe om det. ;)

kodax

Håndtaket på siden på min pre-raven.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

geear

Når jeg tenker meg om så er var dette en solid fail, håndtaket under er for lengdejusteringen, for å legge ned er to trykk på knappen høyt oppe på siden av ryggen. Samme knapp som å vippe frem for å slippe folk inn bak..

BMW850

2016 med enkeltstående seter på andre rad. Da går det ikke da. Det var ikke så praktisk. Men får nok min S tilbake straks😉 Takk for svar👍🏻
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

geear

Ja, det var den store ulempen med 7s kontra 5s og også 6s, selv om heller ikke den kunne legge ned så hadde den iallfall passasje mellom setene. Helt i slutten av 2017 kom ny 7-seter, som kan legges ned, og forandret 7s fra å være den minst fleksible til den mest fleksible løsningen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA