Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think Classic 2001 til salgs

Startet av Lars J, mandag 01. februar 2021, klokken 13:05

« forrige - neste »

Lars J

Hei

Vurderer å selgja min Think Classic. Dette fordi eg i ny leilighet ikkje har plass til to bilar.
Think'en er første gong registrert 2001. Eg har hatt bilen sidan desember 2008. Kilometerstand i dag; 111592 km.
Den er kjørt forsiktig for å skåna batteriet, dvs. lite brukt på motorveg (ca ingenting) og i 80-soner (minimalt).
Den er EU-godkjent ut mars i år. Er den ikkje solgt før godkjenninga utløper, innløyser eg vrakpanten.
Eg brukar bilen til småturar (byen). Robometer gjekk i svart for nokre år sidan, etter det har eg vore svært påpasseleg å ikkje kjøra med låg SOC.

Bilen står i Sandnes. Går til høgstbydande over vrakpanten.
Interessert? Ring gjerne 41556639 for kjapp kontakt.

Mvh Lars Juhani Ådnanes
Sandnes, Think Classic og TMS

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

elektrolux

@Caspar

Lars sin bil er grå.

Viste ikke at du kjøper Think. Har Rød, Marine, Grå, og sort igjen etter at den Gule og ene røde går til permanent utstilling denne måneden.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA