Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstider

Startet av Aks81, søndag 31. januar 2021, klokken 08:39

« forrige - neste »

Aks81

Var innom forhandler i går og fikk beskjed om minimum 3-4 måneders leveringstid på etron. Samme var visst greia med alle bilmerker om dagen. Noen som har fått antatt noen annen leveringstid enn dette?

kissy

Dette stemmer bra med hva jeg har fått på min etron. Kjøpte rett før jul og får bilen levert i uke 13.

Larmod3

Samme her. Bestilte min SB 55 i januar, og har utlevering i uke 16. 50 utgaven hadde ubestemt leveringstid på dette tidspunktet grunnet batterimangel.
TM3 LR AWD
Bærum

EtronSpook

Stemmer nok det. Bestilte min 50AB rett før jul, får den uke 14-16.

Auto Union

Bestilte 55 SB 1.mars, og fikk estimert levering uke 27 ifølge kontrakten, så det stemmer bra med 4 måneders levering. Men selger antyder alt fra sen juni til september. Hvor mye kan man stole på leveringstid i kontrakten..? Visstnok skulle det være mer kapasitet på produksjonen av sportback så håper på levering juli og før sommerferie..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA