Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilen bruker 30 sekunder på å laste inn bruker

Startet av castortroy, fredag 29. januar 2021, klokken 17:55

« forrige - neste »

castortroy

Fire ganger denne uken har jeg opplevd at bilen bruker 20-30 sekunder på å laste inn min sjåfør profil. Som regel tar dette 1 sekund men noen gnager så laster den veldig lenge, og en gang fikk jeg beskjed om at den ikke klarte å måtte velge på nytt. Er dette software oppdatering som trengs eller er det bugs i bilen man må leve med? Bilen er kun en uke gammel helt ny

Individual

Kan være softwarefeil... 
Hadde kommet en oppdatering når jeg hentet min e50 i juni. Nevnte dette til selger, men han mente alt skulle være up to date.
Det var det ikke og jeg måtte tilbake etter noen uker for oppdatering.
Fortsatt noen småbugs, men de er levelige

castortroy

Har en servicetime om et par uker for noen andre utbedringer. Kan jo spørre om software kan være et issue på mail til serviceteamet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA