Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Alcantara seter - bølger/buler

Startet av castortroy, lørdag 23. januar 2021, klokken 14:00

« forrige - neste »

castortroy

Har en ny E tron med alcantara skinn seter. Har lagt merke til siden første par dagene at førersetet har noen små bølger/buler i seg i sitteflaten. Opplever andre det samme? Har sett på facebook forumet at noen har tilsvarende bølger i de andre skinntypene og.

daktari

Alle bilene har dette. I motsetning til Tesla som jo byttet en drøss med seter, nekter forhandler/Møller å ta ansvar for dette. Så du må nok leve med det med mindre det er absurd mye.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

castortroy

#2
Jeg får nok bare leve med dette, er bare et par på førersetet og de er små. Men husker min passat GTE med nøyaktig samme skinnoppsett, hadde null rynker og bølger etter 3 år med leasing. Merkelige greier.

Har også noen avlange striper i skinnet i midten hos baksetene. Noen mener dette går over av seg selv, andre ikke.

elektro

Sitat fra: daktari på lørdag 23. januar 2021, klokken 15:00
Alle bilene har dette. I motsetning til Tesla som jo byttet en drøss med seter, nekter forhandler/Møller å ta ansvar for dette. Så du må nok leve med det med mindre det er absurd mye.

Min bil har ikke det. Har du sett alle bilene?
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Trond.m

Vanskelig å vurdere om setet er normalt eller ikke uten å se bilder.
Så kanskje trådstarter kan starte med bilder av sitt sete.

castortroy

#5
Her er et bilde av førersetet

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Trond.m

Ja, dette oppfatter jeg også som normalt. Så hvis det ikke forverres ytterligere ville jeg ikke tenkt mer over det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA