Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvor mange har bestilt model Y?

Startet av REN-BIL, torsdag 21. januar 2021, klokken 21:02

« forrige - neste »

REN-BIL

Vi er i året vi skal ta i mot model Y, men kanskje har det blitt en change of heart for de som bestilte for snart to år siden?

Handyman

Mangler alternativet "men er usikker på hva jeg skal gjøre"
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

kodax

Mangler usikker her også, (riktignok ikke for egen del, men vurderer om mor burde kjøpe den siden jeg har bestilt den til gunstig pris.)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

OleJA

Har bestilt to, men kommer bare til å ta ut en av dem. (Ble en Model S istedet for)

REN-BIL


Electric cars in Norway

#5
Sitat fra: REN-BIL på torsdag 21. januar 2021, klokken 21:02
Vi er i året vi skal ta i mot model Y, men kanskje har det blitt en change of heart for de som bestilte for snart to år siden?

REN-BIL :+1: :+1: Fin avstemning. Det blir spennende.

Kan du ikke åpne for mulighet for å endre på svar? Kansje noen endrer senere. Da fanger vi opp de også. Bare et innspill.

RJK

Mangler valg for de som ikke har bestilt ennå, men venter pga for høy pris nå, venter på 7-seter-versjon eller venter på SR+ (med og uten 7-seter), samt og for de som ikke har bestilt, og heller ikke kommer til å bestille.


Selv er jeg ikke i posisjon, men det frister selvsagt med 7-seter-versjon. Ikke at jeg vet jeg har bruk for det nå, men dette er jo slikt man kan se for seg at dukker opp behov for, og plassen man taper er akseptabelt tap i bytte for muligheten. Og jeg er ikke høyere enn at jeg muligens hadde klart å sitte fint i bakerste rad selv, selv om det først og fremst er unger/ungdom som hadde fått plassen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Handyman

Sitat fra: RJK på fredag 22. januar 2021, klokken 07:39
Mangler valg for de som ikke har bestilt ennå, men venter pga for høy pris nå, venter på 7-seter-versjon eller venter på SR+ (med og uten 7-seter), samt og for de som ikke har bestilt, og heller ikke kommer til å bestille.
Så da blir undersøkelsen slik:
Jeg har bestilt.... men har ikke bestilt...
Jeg har bestilt.... jeg har ikke bestilt og kommer ikke til å bestille...

Tråden handler jo om de som har bestilt, så de alternativene blir litt merkelige kanskje?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

nosi1202

Jeg vurderte å bestille, men droppet det siden man ikke kunne legge til hengerfeste og vinterdekk. I ettertid var det muligens dumt, men jeg har trua på en prisjustering etter hvert. Nå gidder jeg ikke bestille før jeg har sett og prøvd en 7-seter versjon.
2019 - e-Golf
2023 - Model Y P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA