Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med å vekke bilen med Tesla-appen

Startet av Philip Marlowe, tirsdag 19. januar 2021, klokken 19:48

« forrige - neste »

Philip Marlowe

Jeg har de siste ukene, ikke klart å vekke bilen med Tesla-appen. Muligens skjedde dette da jeg fikk versjon 2020.48.30, men jeg er ikke helt sikker. Jeg har WiFi i garasjen og abonnement på Premium Connectivity, hvis dette har noen betydning.

Noen som vet om dette skyldes en eller annen innstilling i bilen som jeg bør endre, eller om det er et problem flere har fått?

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

ladov

Har samme versjon som deg og bilen våkner opp omtrent som vanlig. Det vil si at som oftest våkner den på noen sekunder. Noen ganger tar  det lenger tid men det skjer heldigvis ikke ofte. Har du prøvd standardløsningen på slikt? Reboote bilen?
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Kim-

Er wifi dekningen god? Kan forsøke å koble over til 4g hvis den er bedre
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Philip Marlowe

Takk for forslagene. Det var selvfølgelig Rebooting som var den enkle løsningen på dette problemet óg. Nå funker det  :)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA