Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Varmt på førersiden men kaldt på passasjersiden

Startet av BjørnarH, tirsdag 19. januar 2021, klokken 10:33

« forrige - neste »

BjørnarH

Jeg har en e-golf fra 2015 som jeg har vært veldig fornøyd med. Men for ganske nøyaktig ett år siden så ble kupeen kald. Jeg fikk da bytta 2 sensorer i klimaanlegget på garantien :). Men nå er det en litt annen sak. Det blir varmt og godt på førersiden, men på passasjersiden er det isnende kald luft som blåser ut. Ikke veldig hyggelig når temperaturen kryper under -10. Merkeverksted skal ha kr 1600 bare for å diagnostisere/lese av feilkilder. De antyder at det antakeligvis nå er spjeldmotor som ikke virker og som gjør at varmluft ikke blir ledet mot passasjersiden. Er det noen her som har erfaring med det og som vet hvor mye dette evt. kan koste å reparere?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA