Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID.4 Visningsbiler

Startet av Peacock, mandag 18. januar 2021, klokken 19:55

« forrige - neste »

CG

Info fra forhandler (Kaldbakken, Oslo) i dag:
Store muligheter for at vi får bil i utstilling i løpet av denne uken.
Så snart dette er bekreftet så vil alle kunder og interessenter på bilen få beskjed.

Bjoris

På FB gruppa er det nå vist bilder av biler på lasteplan så nærmer seg veldig nå

ENTO

Er ikke på fb. Er noen mulighet å få sett de bildene ?

Olemann

#18
Sitat fra: Olemann på onsdag 10. februar 2021, klokken 16:38
Kommer nok bilder av trailere med ID4 på lasset snart....noen som husker trådene i 2011/12 med "Når får du bladet ditt?"  Bladet var altså Leaf.....ikke helt den samme fokus på 1. generasjon Leaf nå lenger, gitt  :D

Da er vi visst i gang ja  :D  Artig dette.

En annen kuriositet, noen som husker diskusjonen om det var webkamera på havna i Drammen, slik at man i sanntid kunne følge med på skipene som kom inn med biler....og så var det denne linken til et eller annet marine transport sted der man fulgte med på båten, før webkamera overtok jobben....

Dette var jo biler fra østen, mulig Tyskland har andre rutiner, det er jo også noe vi kan grave litt i :)

ENTO

Jeg tror bilene til Møller kommer til Oslo og ikke Drammen.

SveinJ

Sitat fra: ENTO på tirsdag 23. februar 2021, klokken 01:55
Jeg tror bilene til Møller kommer til Oslo og ikke Drammen.

De kommer til Bekkelagskaia.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

eriksen.eriksen

Da er det åpnet for booking av visning på ID.4 hos møller i Bergen i alle fall! Det er mulig å se bilen fra fredag denne uken. Dette blir spennende!

jonnyjb

Ser de første ID.4 begynner å dukke opp på elbilstatistikk.no i dag - sikkert kun demobiler så langt, men bra det skjer noe!
2022 Polestar 2 Standard Range Single Motor (2022)
2020 VW ID.3 1st (2021) - solgt
2019 Opel Ampera (2013) - solgt
2007 Opel Corsa (2007) - vraket
2002 Mitsubishi Galant (1995) - solgt

ENTO

ID4 er ennå ikke et valg på finn.no
Spurte dem om når det valget kommer, men kunne ikke svare. Det kunne jo tenkes at det allerede nå er noen som ønsker å selge bilen.

hELgenen

Sitat fra: ENTO på onsdag 24. februar 2021, klokken 14:24
ID4 er ennå ikke et valg på finn.no
Spurte dem om når det valget kommer, men kunne ikke svare. Det kunne jo tenkes at det allerede nå er noen som ønsker å selge bilen.

Ja - la oss se hvem som ønsker å flippe og hva de drømmer om å få

Roy Aasen

Altsåååå...jeg selger min for 650000 kr.




Tar kun cash :laugh: :laugh: :laugh:

Trond.m

Hørte at det er biler hos forhanderne nå. Men kundebiler er i det blå. Trodde et øyeblikk min var på vei til havna etter at VIN nummeret ble klart. Men de sendes visst bare til et lager 😥

hELgenen

Hvor mange er det bestilt totalt av 1st og 1st max - noen som har tallet?

Nå virker det jo som om alle skal shippes over omtrent samtidig - blir et enestående utleveringsrace i mars/april dette?

hELgenen

Prøvekjøring er bestilt...dvs om det blir kjøring da og ikke kun prøvesitte..
Men fikk mail om å bestille tid..så da blir det vel snart mulig....

Electric cars in Norway

Jeg fikk også beskjed av VW om å bestile time først..  det var mange som ville prøvekjøre. Ser den...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA