Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjerom - mål

Startet av IngerK, lørdag 16. januar 2021, klokken 17:38

« forrige - neste »

IngerK

Jeg vurderer denne som min neste bil, og nå er det vel noen som har fått Corsa-e levert? Kan noen måle bagasjerommet for meg? Dybde ved gulvnivå - og i ca. 65 cm høyde. Med tanke på et ikke alt for stort hundebur.
Opel Corsa-e Elegance 2020

Syklist

65 cm ved gulvnivå og 40 cm under hattehylla. Bredden er 102cm.

Finnes sikkert "offisielle" mål i instruksjonsbok eller i tester/brosjyrer på nett.
Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

IngerK

Tusen takk! Da kan det hende det er mulig å få plassert et lite hundebur der.
Har bare funnet målene i liter, og det er jo ikke så nyttig.
Opel Corsa-e Elegance 2020

IngerK

#3
Nå har jeg fått min Corsa-e, så jeg tenkte jeg kunne oppdatere og dele erfaringene med hundebur. Mitt Variocage Compact SL fikk ikke plass. Det er bakluke/glass som er begrensningen. Jeg kommer nok til å bruke det på litt lengre turer, med baksete lagt ned.
Jeg har kjøpt et Ferplast Atlas Car 80 hos Oslo Dyrebutikk, det passet akkurat. Så det er buret jeg kommer til å benytte til daglig småkjøring.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Opel Corsa-e Elegance 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA