Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla v11

Startet av geirci2, onsdag 18. november 2020, klokken 14:28

« forrige - neste »

THE

Min X fikk 48.12 i romjula, og ikke "tilbud" om å oppgradere til nyere SW etter det. Jeg kommer nok uansett til å utsette akkurat denne oppgraderingen så lenge som mulig når jeg får beskjed om at den kan lastes ned.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Vesel

#61
Sitat fra: Steffinho på onsdag 13. januar 2021, klokken 13:14
Ta et par kjappe eksempler. Kontrastene på D, N, R og P har blitt dårligere samt at batteriet har byttet farge til grå gjør at disse tingene er verre å se nå enn tidligere. Dette er bla uheldig da man ser på dette mens man kjører. En annen ting er at de har utvidet plassen til kjøreinformasjonen uten å faktisk bruke den skikkelig. Dette gjelder særlig oppe til høyre. De har også minsket skriften på hastigheten noe som heller ikke er veldig heldig.

D-en (Drive-giret) har også blitt blått, så ved et raskt øyekast så ser den til forveksling lik ut fjernlys-symbolet. Hev meg på og ville skru av "fjernlyset" da jeg så det symbolet, men skrudde jo bare det på istedet. Gikk et par turer før jeg ble vant med det. Dessuten så tror jeg den allerede tynne energibaren (forbruk/regen) har blitt enda tynnere og mindre tydelig.

Dette er i grunn greit da, det blir man vant til. Liker for det meste det nye UI-et med all den nye kjørevisualiseringa. Med nyinstallert HW3 viser den både fartsskilt, stoppskilt, trafikklys, piler i veibanen, søppeldunker, brøytestikker og til og med syklistmerkene i sykkelfelta. Måtte le litt av det siste. Rett før vi kan droppe vinduet og kjøre på bare instrumentene nå... Det jeg ikke liker er i hovedsak at kartet har blitt så mye mindre.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA