Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

alb92

Sitat fra: etz på tirsdag 23. februar 2021, klokken 08:27
Deilig syn utfor SC i Tromsø idag, mange nye Model 3! 😅

Har noen i Tromsø fått konkret leveringsdato enda? Har ikke fått selv, men lurer på om min bil er en av de.

Jeg har fått VIN, og den er vel ganske tidlig i serien (ser på teslastats.no at mange rundt min vin blir registrert). 880XXX.

Hans.en

Sitat fra: alb92 på tirsdag 23. februar 2021, klokken 11:51
Sitat fra: etz på tirsdag 23. februar 2021, klokken 08:27
Deilig syn utfor SC i Tromsø idag, mange nye Model 3! 😅

Har noen i Tromsø fått konkret leveringsdato enda? Har ikke fått selv, men lurer på om min bil er en av de.

Jeg har fått VIN, og den er vel ganske tidlig i serien (ser på teslastats.no at mange rundt min vin blir registrert). 880XXX.

Jeg har fått levering i Tromsø - tok første tidspunkt som var ledig, dvs. 03. Mars.

John54

Fikk i dag sms for å booke tid for å hente bil. Har fortsatt ingen VIN i min konto, er det vanlig? Haster ikke helt enda, men ønsker å ha det for å få bestilt forsikring på forhånd

Mags85

Sitat fra: John54 på tirsdag 23. februar 2021, klokken 17:57
Fikk i dag sms for å booke tid for å hente bil. Har fortsatt ingen VIN i min konto, er det vanlig? Haster ikke helt enda, men ønsker å ha det for å få bestilt forsikring på forhånd
Vanlig. Var slik til meg og. Alt kommer etterhvert god nok tid til å ordne med forsikringen.

jrjakobsen

Sitat fra: Mags85 på tirsdag 23. februar 2021, klokken 17:58
Sitat fra: John54 på tirsdag 23. februar 2021, klokken 17:57
Fikk i dag sms for å booke tid for å hente bil. Har fortsatt ingen VIN i min konto, er det vanlig? Haster ikke helt enda, men ønsker å ha det for å få bestilt forsikring på forhånd
Vanlig. Var slik til meg og. Alt kommer etterhvert god nok tid til å ordne med forsikringen.
Støttes!
Har sittet å ventet på VIN, leveringsdato, SMS og e-post i laaaaang tid (les:6uker!!! ) uten av noe dukket opp. Via min salgskontakt fikk jeg nada svar...
Men viser seg at alt kommer, plutselig og alltid i tide. Betaling, registrering og dato for utlevering kan faktisk alt komme innenfor 2-3dager (slik som hos meg)
Men tro meg, utrolig frustrerende at det ikke finnes en liten «live-update» på «Min Konto» det skal ihvertfall jeg melde som tilbakemelding på bestilling osv.
Sendte e-post til Delivery da jeg fikk utlevering midt i en uke jeg er bortreist, dato flyttet i løpet av to dager, men bekreftelse på SMS og e-post.
Lykke til alle sammen, gøy å høre hvilken opplevelse av utlevering, nye features og småfeil vi finner på våre biler


Sent from my iPhone using Tapatalk

braaten22

Jeg har ikke fått noe VIN nummer men fikk melding nå nettopp om at bilen er klar til å bli booket for levering, når jeg går inn på linken så får jeg bare opp det er for tiden ingen ledige timer, sjekk igjen i morgen kl 08  :o
Tesla Model 3 Lr 2021

najtrox

Fikk selv sms idag om levering. Kunne velge mellom noen ulike tider 02.03 og 03.03.
Ser det er satt av 15min, hvordan rekker man å gå over bilen på denne tiden?

Har hentet en Model 3 før, men det var innvendig hos SC i Drammen.

bholstad

Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.

TKTS

Gratulerer så mye! Har også VIN 880 så er spent på hvordan min er. Er det fortsatt slik at du har 48 timer på å registrere feil/skader?

William

Sitat fra: bholstad på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:30
Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.

Grattis med ny bil  :D Vet du om du fikk de nye lyktene?

Mags85

Sitat fra: bholstad på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:30
Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.
Aiai. Ikke slikt som er artig å høre, iallefall en dag før henting her og.

Rart de ikke tar seg tiden til å iallefall vaske den innvendig?

bholstad

Sitat fra: William på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:52
Sitat fra: bholstad på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:30
Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.

Grattis med ny bil  :D Vet du om du fikk de nye lyktene?

Thanks! Ja, fikk det, men har performance og det har vel vært bankers der? Når det er sagt hadde alle LRene jeg så nye lykter også 😊

bholstad

Sitat fra: Mags85 på onsdag 24. februar 2021, klokken 14:03
Sitat fra: bholstad på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:30
Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.
Aiai. Ikke slikt som er artig å høre, iallefall en dag før henting her og.

Rart de ikke tar seg tiden til å iallefall vaske den innvendig?

Nei, det burde jo være ganske lett å gjøre i forkant. De hentet noen kluter mens jeg var der, så ble ganske bra, men ble overrasket over hvor mange steder det var: den «broen» i taket, taket og siden og forsetet, taket ved ene passasjerdøra, setene og dørpanelet på begge dører foran. Sommerdekkene var også helt sykt møkkete så må få vasket de så jeg får sjekket at felgene er ok.

turfsurf

Sitat fra: bholstad på onsdag 24. februar 2021, klokken 13:30
Hentet bil i Drammen i dag. Ingen rattvarme på meg. VIN 880. Storfornøyd med ny bil, men skuffet over klargjøringen. Masse møkk på interiør, seter og tak, ripe på baksjerm og dekselet under sideskjørtene er ikke flush. Fikk beskjed om å registrere alt i appen, så får vi se hvor lett det blir å få utbedret.
Og dette er en av grunnene til at jeg ikke henter bil i Drammen.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

TKTS

Er igrunn enig, hentet min foroge Model 3 og selv om den var ren og pen så var det en del småtteri som de lett kunne fikset under klargjøring. Trodde de kanskje hadde forbedret seg, angrer på at jeg endre fra Kr.sand til Drammen :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA