Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla parkeringsskade reparasjon anbefalning?

Startet av Autjon04, fredag 08. januar 2021, klokken 08:01

« forrige - neste »

Autjon04

Min kona skrapet sin Tesla Model S i et parkeringsgarasje. Kan noen anbefale en verksted for å fikse dette i Oslo? Ser at TOCN har en som med rabatt, men de kanskje er dyrere men ikke bedre? Takk!

z4rd

Uavhengig av hva du ender opp med å gjøre, så er mitt heteste tips å hente inn tilbud fra flere ulike plasser. Det kan fort variere litt i pris, også har de ulike plassene kanskje forskjellige tilnærminger til problemstillingen mht utbedringsmetode.

Ikke erfaring med disse selv, men verdt å sjekke ut:

- Bilkosmetikk.no
- Mikrolakk.no
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Magnus Hansen

Bilkosmetikk på Hvalstad har vært rimeligst de gangene jeg har fått gjort noe småreperasjoner

Cobos

Jeg har god erfaring med MPS micropaint på Ensjø (rett ved siden av Ensjø T) og med tidligere Bulk bilskade(mener de har byttet navn) også på Ensjø for større skader. MPS er mye billigere for riper-skraper og minimalt med bulker.
Bulk tok skaden via forsikringsselskapet når jeg hadde en uoverenstemmelse med en 80 tonns full Italia-trikk, det ble veldig fint.

Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Autjon04

Takk for svar! Jeg vil sjekke de som anbefalles her, inkludert TOCN stedet. Kanskje noen mer.

dundun

Vi har fått ordna både store og små skader hos Bulk på Ensjø. Perfekt arbeid og god service hver gang.
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA