Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hjelp til kjøp av brukt e-tron 55

Startet av Thobly, fredag 07. januar 2022, klokken 06:46

« forrige - neste »

JohnPGriff

Enige alt er subjektivt. På Leira onsdag var det helt kaos på alle de vanlige offentlig ladere, men det var ledige plass på Tesla's superladere bak Elkjøp. Ladet 6 minutter når kone handlet på Kiwi. Været  opp over var elendige, hadde 80km rekkevidde gjenstående når vi ankommet Leira, ladet for 55nok og kjørt videre med 140km. På vei hjem idag ladet til 90% for avreise og ankommet Høvik med 45% og 145km gjenstående rekkevidde etter vi hadde kjørt 190km. I min mening hvis bilen kan lader med en hastighet av rundt 150kW fra 20 til 60% uansett års tid. Hvorfor betale for en store batteri hvis de fleste ikke trenger det. Å unngå Lade kø er selvfølgelig et godt argument, men jeg trenger ikke å har 450km rekkevidde. Men har full forståelse for de som føler det er nødvendig.
E-Tron 55 S Line Sport Levert juni 2022
MG ZS EV Levert nov 2020
E-Tron 50 Advanced Sport Levert juli 2020 (Solgt)
I Pace FE Corris Grey Levert oct 2018 (Solgt)
Model S 75D (Solgt)
E- Golf (Solgt)
Leaf (Solgt)
Model S 85 (2013 - 2017 Solgt)

Pondus1

Jeg går for en 50 Sport, med B&O, Matrix og 4-soners klima i tillegg. Skulle ikke rekkevidden duge, får jeg heller oppgradere. Med en godt utstyrt bil, bør jo det gå greit.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA