Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveransetid

Startet av Contango, lørdag 10. oktober 2020, klokken 16:52

« forrige - neste »

Contango

Hva er status?
- Er det lagerbiler å få?
- Hvor lang tid tar det fra man bestiller til man får bil?
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Nickelilltroll

#1
Lagerbiler? Er vel heller forhandlerbiler det heter? Inventorybiler er forbeholdt de som selger store mengder i perioder(avbestillinger og lignende). Er mange på finn ihvertfall nå om dagen ;) Har til gode og se en fullspekket bil til salgs der ennå. Bestilte for 2 uker siden og kunne få levert før jul, husker ikke dato men mener det ble nevnt 8-10 ukers ventetid :)
De produserer i bolker 1 ggn/måned, min bil lages i desember og ankommer forhandler rett over nyåret(har frivilligt valgt litt utsettelse).

Landet på 343 levert med vinterdekk. Elegance med deleskinn. Valgte bort larm og soltak. Ellers alt fra øverste hylle 8)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Daniel_0007

Spørs om du trenger en fullspekket eller ei, ser mobile reklamerer med at de har 50 biler men om det er lagerbiler aner jeg ikke.
https://mobile.no/kampanjer/opel-corsa-e-01670
Model 3 2019 LR Rwd

Contango

Det var Mobile bilene jeg lurte på ift «lagerbiler». Levering ca til jul er det mest relevante da. Takk for info.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA