Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Setevarme via app aller tidsinnstilling

Startet av Nilsern, tirsdag 05. januar 2021, klokken 08:01

« forrige - neste »

Nilsern

Jeg har e-golf med skinn der jeg har inntrykk av at rumpa varmer opp setet raskere enn varmetrådene, men når det først kommer varme så blir det veldig varmt.
Når bilen forvarmes via app så er setet fortsatt kaldt pga at det tar lenger tid å varme opp skinn enn lufta i kupeen.
Jeg hadde en Leaf der setevarme kom på sammen med oppvarming av kupeen når det ble startet via app (dvs de gangene appen virket...).
Noen som vet om det er mulig å få til det i e-golf? Dvs setevarme slås på sammen med forvarming?

Det er masse tråder om e-golf og varme. Helt tydelig at det er en svakhet. Jeg fant ingen tråd om dette og tillater meg derfor å starte en ny tråd.

Kjetil1986

Model 3 long range 2021

PMV

2022 Q4 50

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA