Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

FSD transfer 2024 (Okt-Des)

Startet av Helge Hasund, lørdag 12. oktober 2024, klokken 14:16

« forrige - neste »

Helge Hasund

Tesla har ny runde med FSD transfer i høst. https://www.tesla.com/no_no/support/fsd-transfer

Da blir det ny Standard Range (bytter ut 2021 LR). '

Electric cars in Norway

Polestar

Sitat fra: Helge Hasund på lørdag 12. oktober 2024, klokken 14:16Tesla har ny runde med FSD transfer i høst.
Hvordan fikk du vite om denne muligheten?

Nokså tilfeldig hva jeg får med meg.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Helge Hasund

Fant ut via google søk. Litt tilfeldig. Vurderte å bytte bil i sommer, men da var det ingen transfer mulighet. Det vil også komme opp som valg i appen om en bestiller en ny Tesla og har en bil med FSD fra før.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Helge Hasund på søndag 13. oktober 2024, klokken 08:01Fant ut via google søk. Litt tilfeldig. Vurderte å bytte bil i sommer, men da var det ingen transfer mulighet. Det vil også komme opp som valg i appen om en bestiller en ny Tesla og har en bil med FSD fra før.

Mener jeg leste det også inne på en av de norske FB Tesla gr. Men leste det her først :+1:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA