Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla og innbytte

Startet av Parabuthus, onsdag 14. juli 2021, klokken 14:36

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: benjadin på tirsdag 26. mars 2024, klokken 06:53Selv om forhandleren skulle få solgt til den prisen er jeg fornøyd med det jeg fikk mot å slippe klargjøring, annonsering, prøvekjøringer og reklamasjonsansvar.


Ja Nettbil er greit sånn sett.

Electric cars in Norway

Sitat fra: benjadin på tirsdag 26. mars 2024, klokken 06:53Er fornøyd med Nettbil. Alt gikk på én dag. Har sett at bilen min er på Finn nå (2021 M3 LR, rød, 53000 km) annonsert til først 379 000, nå 359 000, og jeg fikk 322 000 fra Nettbil. Selv om forhandleren skulle få solgt til den prisen er jeg fornøyd med det jeg fikk mot å slippe klargjøring, annonsering, prøvekjøringer og reklamasjonsansvar.

Jeg sjekket flere muligheter for innbytte/kommisjonssalg og ville nok ikke sittet igjen med mer hos andre.
Helt enig i din vurdering. 35' isch for å slippe alt det nevner er verdt pengene :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA