Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Holiday Update 2020.48.26 (.30 .35 .35.5 bugfix)

Startet av Handyman, fredag 25. desember 2020, klokken 02:00

« forrige - neste »

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Frantisek Ruzicka

I guess all Tesla cars made from middle of 2019 should have the external speaker.Or am I wrong?
2022 Tesla Model Y LR FSD ordered December 2021
2020 Tesla Model 3 LR AWD FSD...trading in
2009 Mini One...sold

Motorwatt

#47
BoomBox høyttaler: Skal visstnok være standard på biler produsert fra september 2019. Men muligens ikke aktivert for Europa.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

HKS

Får krysse fingrene for at det forblir deaktivert.

Teslaer som spiller prumpelyder og annet tull i trafikken vil ikke hjelpe til imaget til Tesla-eiere...
Tesla Model 3 Long Range

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Frantisek Ruzicka

Sounds like it was just not activated in Europe  ;)
2022 Tesla Model Y LR FSD ordered December 2021
2020 Tesla Model 3 LR AWD FSD...trading in
2009 Mini One...sold

Frantisek Ruzicka

BTW guys.....Merry Christmas. I know is 3 days late...but  ;)
2022 Tesla Model Y LR FSD ordered December 2021
2020 Tesla Model 3 LR AWD FSD...trading in
2009 Mini One...sold

Ellemelle

#52
Enig når det gjelder prompelyder, men "soft horn" hadde vært veldig greit å ha.
Når noen krysser gata på rød mann foran meg er det greit med en lett påminnelse om at jeg er rett bak.
Sykkelbjellelyd eller lignende.

Motorwatt

"Modell-bilen" i IC S/X er endret, og dessverre er bremselysene nå vekk.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kim-

Ah, har likt den funksjonen med å kunne se bilen og fysiske lys som tennes
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Puh, har ikke fått update enda, men om lysanimasjonene hadde forsvunnet hadde det plaget meg! Info som er viktig for meg iallfall.

felix

Sitat fra: geear på søndag 27. desember 2020, klokken 16:49
Puh, har ikke fått update enda, men om lysanimasjonene hadde forsvunnet hadde det plaget meg! Info som er viktig for meg iallfall.
Jeg kan bekrefte at den er helt vekke om du er i julemodus, sleden har ikke bremselys.

Motorwatt

SitatJeg kan bekrefte at den er helt vekke om du er i julemodus

Som resten av landet er også jeg i "julemodus". Men kan ikke helt fatte hvorfor og hvordan dette kan påvirke bremselysene til bilen  :o  ;)
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Stiann

Sitat fra: alb92 på søndag 27. desember 2020, klokken 10:42
Er det noen med 2021 Model 3 som har sjekket om de har utvending høytaler? Lurer på om Tesla har inkludert det siden Boombox var på vei (om det er lovlig i EU).
en uke gammel model 3. har ikke høytaler

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA