Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 homelink?

Startet av blondie, onsdag 23. desember 2020, klokken 13:52

« forrige - neste »

blondie

Får man fortsatt kjøpt Homelink til Model 3? Det er vanskelig å finne ut hvordan man går frem for å få bestilt det via Tesla sine hjemmesider.

Og dere som allerede har Homelink, vil dere anbefale å skaffe det det?

Om det er relevant så heg har en LR 2021 uten FSD.

thebadger

Sitat fra: blondie på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:52
Får man fortsatt kjøpt Homelink til Model 3? Det er vanskelig å finne ut hvordan man går frem for å få bestilt det via Tesla sine hjemmesider.

Og dere som allerede har Homelink, vil dere anbefale å skaffe det det?

Om det er relevant så heg har en LR 2021 uten FSD.
Du må bestille det fra Tesla Servicecenter, så installerer de for deg.
Prisen er rett rundt 3k for enheten og installasjon.

Det er jo veldig praktisk å kunne styre fra skjerm og få den til å gå opp og ned automatisk, så spørsmålet er om du synes det er verdt 3k for å slippe å ha en egen fjernkontroll i bilen. Det er noe du teoretisk bruker hver eneste dag, så hadde jeg hatt garasjeport hadde jeg kjøpt det.

tmfredriksen

Bruker homelink hver dag, og kommer til å ettermontere det på neste bil. Det beste med homelink et at porten åpner automatisk når du nærmer deg.

jorgenask

Sitat fra: tmfredriksen på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:06
Bruker homelink hver dag, og kommer til å ettermontere det på neste bil. Det beste med homelink et at porten åpner automatisk når du nærmer deg.

+1
Helt supert med med homelink! Fantastisk luksus at porten åpner seg automatisk når man kommer hjem :D

Til de som lurte på pris så betalte jeg ganske nøyaktig 3200 for dette for at par uker siden i Oslo.

Terje Klungervik

Hva skjer når du kommer hjem og porten er åpen. Vil da porten gå ned når du nærmer deg?

felix


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA